سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

مچ اوراق اداری به چه گونه تعریف می شود ؟

 مچ اوراق اداری چیست؟


به گرداوری ای از سفارش طراحی ست اداری  یا تقاضا تولید ست اداری یا اوراقی که در کارهای پرسنلی یک سازمان برای فعالیت های رسمی یا غیر رسمی، مورد استفاده قرار می گردد، ست اداری یا طراحی ست اداری گویند . باتوجه به علت سفارش طراحی ست اداری زیبایی شناختی و هماهنگی هرچه  بیشتر آن سازمان ، بهتر است این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند سفارش ساخت ست اداری، بهمین دلیل به طراحی ست اداری اصطلاحا "ست اداری" گفته می شود. طراحی ست اداری معمولا شامل :

    سربرگ یا letter head (جهت مکاتبه و نگارش نامه های اداری و رسمی)

    کارت ویزیت یا business card (جهت معرفی شغل و ارائه راه های تماس با کمپانی یا سازمان)

    پاکت نامه یا envelope (جهت ارسال مکاتبات یا رد و بدل کردن قراردادها و ...)

    یادداشت ها یا note (جهت یادداشت های غیر رسمی که معمولا از پرت کاغذ در چاپ اوراق بدست می آید)

توصیه ها مهم در طراحی سربرگ های ست اداری چیست

نکات مهم در طراحی سربرگ های ست اداری چیست


    از نکته ها اساسی در سامان دهی سربرگ ها در طراحی ست اداری به این صورت است که سربرگ طراحی ست اداریخوب تر می باشد توسط المانهایی که به سلیقه طراح ست اداری برگزیده می گردد (فرم، خط، نوشتار، رنگ و ...) حداقل از دو طرف بسته گردد. مهم نیست که این بسته شدن از کدام ضلعهای سربرگ درطراحی ست اداری باشد. اما بهتر است برای زیبایی هرچه بیشتر و فاصله گرفتن آن از اوراق یادداشت، حداقل از دو سمت بسته شود.در طراحی ست اداری یا ساخت ست اداری و یا سفارش طراحی ست اداری و سفارش ساخت ست اداری  فونت های استفاده شده در طراحی سربرگ معمولا بین 10 تا 14 پوینت انتخاب می شود. باید توجه داشته باشید اگر سربرگ شما در کاغذ A5 طراحی میشود، این سایز از فونت را نباید کوچک کنید . بزرگی و کوچکی نوشتار در سربرگ های A4 و A5 با هم تفاوتی نمیکنند.در سفارش طراحی ست اداری یا سفارش ساخت ست اداری به کار می رود.

پاکت نامه در طراحی ست اداری به چه گونه توضیح داده می شود ودر آن چه نکاتی می بایست درنظرگرفته شود

 پاکت نامه در طراحی ست اداری خود چگونه تعریف می شود ودر آن چه نکته هایی باید درنظرگرفته شود

در ابتدا به تعریف پاکت نامه در طراحی ست اداری می پردازیم

ابعاد پاکت نامه در طراحی ست اداری معمولاً متناسب با اندازه سربرگ (A4) تعیین می شود. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

یا سفارش ساخت ست اداری ابعاد پاکت مورد نظر در حالت بسته شده، یک سوم ابعاد سربرگ به اضافه ی شش میلیمتر (پهنا و بلندا) باشد.

پاکت نامه در طراحی ست اداری نیز دارای نشانه و عنوان است و درج نشانی بر روی آن الزامی است. محل قرارگیری نشانه و عنوان معمولاً در نیمه ی سمت چپ و بالاست در سفارش ساخت ست اداری. نشانی نیز قاعدتاً در پایین سمت چپ قید می شود. چیدمان عناصر موجود در پاکت نامه بیشتر در حالت افقی انجام می گیرد.