فراگیری ترکیب های طراحی سایت در شهر تهران
استراتژی محتوادر قدم اول نیازمند جمع آوری اطلاعات پیرامون موضوع مد نظرمان
هستیم. برای تولید یک محتوای خوب باید نسبت به جمع آوری اطلاعات ، طبقه بندی
اطلاعات و بدست آوردن یک قاعده کلی برای نوشتن محتوا آمادگی لازم را کسب
کنیم.
اکنون میبایست نسبت به مشخص کردن کانال های توزیع محتوا اقدام کنیم. در
این مرحله میبایست مشخص کنیم که راه های توزیع محتوای ما و رساندن آن به دست
مخاطبین به
ویژه مخاطبین هدف چیست. به عنوان مثال کانال های توزیع میتوانند
شامل وب سایت ،
کانال تلگرام ، صفحه فیسبوک و غیره باشد. حال وقت آن است که
محتوای تولید شده را از
طریق کانال هایی که از قبل مشخص کرده ایم ، به دست
مخاطبین خود برسانیم. هنگامی که محتوای خود را در اختیار کاربران قرار دادیم ، نوبت
به برقراری تعامل
با کاربران میرسد. شما میبایست به طور قطع از نظرات انتقادات
و پیشنهادات کاربران
خود با خبر شوید و البته نسبت به آنها پاسخگو باشید . این
کار باعث میشود علاوه بر
کسب آگاهی نسبت به نقاط ضعف و قوت خود ، از البته
علایق کاربران بهتر آگاه شوید و
با پاسخگویی به آنها ، کاربران را نسبت به خود
علاقمند کنید. و حال بر اساس نتایج بدست آمده از بازخوردهای کاربران ، وقت تحلیل و
بررسی نتایج
میباشد.
شما چه استراتژی ای را مناسب خودتان میدانید؟ ما را از
نظرات خود بهره مند شوند .
کنید.
جهت توضیح به
وبلاگ طراحی وب سایت در
تهران
رجوع کنید .