سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

کسب و کار آنلاین و فواید آن پارت 1

کسب و کار اینترنتی و فواید آن قسمت یک


تعداد زیادی از کشورهای پیشرفته دنیا تجارت الکترونیک را به تجارت سنتی ترجیح داده و به سوی آن در حرکت میباشند. با وجود وب سایت هایی مانند آمازون که درآمد بسیار زیادی دارند ، تعداد زیادی از مردم نیز از تجارت سنتی به سوی تجارت آنلاین در حرکت هستند . ممکن است برخی از افراد بخواهند که درباره فواید تجارت آنلاین اطلاعات مختصر و خوبی داشته باشند.

یکی از فضاهایی که اینترنت در اختیار تجار و بازرگانان قرار میدهد اطلاعات کامل و مفیدی است که در باره هر کالا چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان یافت . امکانی که در دنیای واقعی ارزش تجاری خیلی زیادی دارد اما بدون انجام هزینه و تایم زیاد بدست نخواهد آمد . از طرفی تجارت الکترونیک امکان ایجاد ارتباط با همه کسانی که برای تکمیل یک پروسه بازرگانی لازم است با آنها تماس بگیریم در کوتاه ترین زمان از طریق email و روش های دیگر فراهم مینماید.

از طرفی در دنیای تجارت آنلاین میتوان از طریق  ساخت سایت ارزان  ، و با سئو سایت  به بسیاری از نقاط جهان کالا و خدمات فروخت.

منبع : تجارت الکترونیک و مزای آن


طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - طراحی سایت - ساخت سایت - بهینه سازی سایت




یادگیری افزایش سرعت لود پایگاه اینترنتی های joomla پارت سه

روش های افزایش بارگذاری صفحات سایت های جوملایی پارت سوم

گام ششم : حذف برنامه نویسی های اضافی : معمولا سی ام اس ها و سیستم های آماده خطوطی دارند که شما به آنها احتیاجی ندارید و حتی احتمال دارد این کدها به بهینه سازی ساختار  آسیب بزند. اگر کد نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در سی ام اس مورد نظرتان را تشخیص دهید آنها را پاک کنید.

قدم هفتم : فشرده سازی خطوط کدنویسی .در joomla می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده سازی کدها و کاهش حجم سایت بپردازید .

قدم نهایی :  بررسی : بعد از انجام همه کارها وقت بررسی سرعت سایت است . شما می توانید از سایتهای تست سرعت وب سایت برای چک کردن سرعت سایتتان استفاده کنید . 

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

سئو - طراحی سایت - بهینه سازی سایت - سئو - ساخت سایت




روش های تغییر بارگذاری صفحات وب سایت های joomla بخش 2

فراگیری افزایش بارگذاری صفحات وب سایت های جوملایی پارت دوم

گام سوم : از بین بردن افزونه ها و بخش هایی که از سایتهای دیگر خونده میشن و باعث کندی وب سایت میشن مثل آمار سایت وبگذر و ... یا ابزارهای بلاگ . این بخش ها به شدت سرعت بارگذاری را کاهش می دهند . و چون بعضا سرورهای خیلی خوبی ندارند زمان زیادی نیاز دارند تا بتوانند خدمات دهند . و این سرعت بارگذاری شما را خیلی خیلی کم می کند .

گام چهارم : استفاده از سرورهای ایران  و هاستهای خیلی خوب . استفاده از هاست سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است ، تعرفه طراحی سایت را نیز افزایش میدهد . از طرفی اگر سرور شما در داخل باشد سرعت جا به جایی فایلها به علت کم شدن مسافت کمی کمتر می شود و سرعت لود سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به بهینه سازی سایت شما کمک خاصی نمیکند.

گام پنجم :
حذف بخش هایی که در صفحه اصلی نیاز نیستند .

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت ارزان - طراحی سایت - طراحی وب سایت - آموزش تعمیرات - ساخت سایت




روش های افزایش سرعت لود پایگاه اینترنتی های joomla پارت 1

یادگیری افزایش بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های جوملایی بخش 1

برای افزایش سرعت بارگذاری پایگاه های اینترنتی که با جوملا مشکل شده است من گام هایی را تهیه کردم که در پایین توضیح میدم .

قدم اول :  اگر وب سایت شما از جی کوئری بهره نمیبرد برای نمونه عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره نظر ما حذف موتولز جوملاست .
برای اینکار میتونید از پلاگین مخصوص اینکار استفاده کنید . پلاگینی که به سایت شما اجازه می دید در هر صفحه ای که میخواهید موتولز را غیر فعال کنید.

قدم دوم : کم حجم کردن عکس ها  و از بین بردن عکس هایی که به آنها نیاز ندارید و تنها در زمان طراحی سایت ارزان خود با استفاده از این تصاویر باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده است بلکه به بهینه سازی سایت شما هم ضربه زده است .

منبع : آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت ارزان - طراحی وب سایت - طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت




در هنگام ساخت سایت به کار بردن زبان php بهینه تر میباشد یا asp قسمت سوم

در هنگام ساخت سایت به کارگیری از قطعه های کد پی اچی پی مناسب تر میباشد یا ای اس پی پارت 3

در شرایط کلی میتوان گفت که وب سایت هایی که با این دو زبان برنامه نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای معضلات حفاظتی باشند به همین دلیل میتوان گفت که هر دو از لحاظ حفاظتی در یک لول قرار دارند اما عده ای معتقدند که به دلیل استفاده سایت هایی نظیر گوگل از php ، ممکن است امنیت پی اچ پی بیشتر باشد.

بهینه سازی   در گوگل

برخی از کاربرانی که کار آموزش سئو سایت انجام میدهند اعتقاد دارند به دلیل اینکه زبان کد نویسی گوگل پی اچ پی میباشد ، وب سایت هایی که با این زبان برنامه نویسی شده اند از سئوی بهتری برخودار هستند اما این ادعا را هیچ موقع مدیران گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میتوان گفت که پی اچ پی از محبوبیت بهتری برخوردار است ولی این امر دلیل بر ناقص بودن asp نیست . از طرفی تعرفه طراحی سایت با پی اچ پی کمتر است .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

طراحی سایت - ساخت سایت - طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی - طراحی وب سایت