سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آشنایی انواع خرید اسپری تاخیری نحوه بکارگیری

اسپری تاخیری جنسیانواع اسپری تاخیری جنسی و نحوه استفاده و خرید اسپری تاخیری

در این مقاله قصد داریم اول توضیح دهیم 1 -اسپری تاخیری چیست 2 انواع اسپری های تاخیری و جنسی را معرفی کنیم 3 نحوه استفاده آن را توضیح دهیم 4 معایب و مزایای اسپری تاخیری 5 تفاوت اسپری تاخیری با ژل تاخیری و 6 نحوه خرید آن و قیمت های آن را برای شما شرح دهیم . پس با ما باشید .

اسپری میخواهید؟ به https://mentoshop.ir/spraydelay سر بزنید .

یک دلیل مهم برای ازدواج تامین نیاز های جنسی می باشد که بسیاری از کتاب ها تامین نیاز جنسی را اولین دلیل جذب و علاقه ی افراد به ازدواج می دانند اما اگر شخص در بر طرف کردن این نیاز عاجز باشد چه اتفاقی می افتد در واقع باید بپرسم که چه فاجعه ای رخ میدهد؟


اسپری تاخیری چیست ؟

این روز ها متخصصین زیادی به دنبال همچین مواردی هستند یعنی اینکه مشکلاتی را که زندگی فرد را تهدید میکند را شناسایی میکنند و در جهت برطرف کردن این مشکلات مثلا زود انزالی محصولات را تولید میکنند تا هم مشکل افراد زود انزال را حل کنند هم خود به سود و بهره ای برسند چرا که هیچ فردی نمی خواهد زندگی اش به خاطر این مشکلات از هم بپاشد پس این بازار ها بسیار داغ و پر فروش هستند و سود دوطرفه می رسانند هم برای سازنده هم برای مصرف کننده یکی از محصولاتی که برای برطرف کردن مشکلات در زمینه ی نزدیکی زوجین تولید شد انواع اسپری های تاخیری بود که انزال فرد زود انزال را به تعویق می انداخت و مدت زمان رابطه اش را بالا می برد.

برای تاخیر در انزال اکثر شرکت های دارویی از ماده سر کننده لیدوکائین استفاده میکنند .

این ماده را در کاندوم های تاخیری , ژل های تاخیری و اسپری های تاخیری قرار می دهند . لیدوکائین با سر کردن آلت تناسلی منجر به سر شدگی و تاخیر در انزال می گردد .


انواع داروهای و اسپری های تاخیری و جنسی

داروهای تاخیری معمولا به 4 دسته کاندوم های تاخیری - قرص های تاخیری - اسپری های تاخیری و ژل های تاخیری تقسیم بندی می شوند .

اسپری های تاخیری با رایحه های مختلف توسط برندهای مختلف ارائه می گردد . برندهایی که در ایران بیشتر موجود هستند ایموشن - دلتا و optmax اپتی مکس می باشند.

 انواع اسپری تاخیری




اما میخواهیم حالا در مورد مزایا این اسپری تاخیری معایب آن ها مارک اسپری تاخیری خوب قیمت اسپری تاخیری و... در مورد این محصول صحبت کنیم .

- روش استفاده اسپری تاخیری :



1 - قبل از اسپری کردن آلت تناسلی خود را با مواد شوینده به خوبی بشویید .



اسپری قرار است که بر روی سلول های شاخی پوست بنشیند و اعصاب حسی را تحت تاثیر قرار دهد پس هر مانعی که باعث جلوگیری از نشت اسپری رو پوست آلت تناسلی گردد باید پاک شود پس در هنگام استفاده از اسپری تاخیری باید آلت خود را تمییز با مواد شوینده بشورید تا تمامی این موانع پاک شود نکته ی بعدی که در نحوه ی استفاده از اسپری تاخیری باید رعایت شود مدت زمان اسپری کردن است که با توجه به میزان جذب پوستی فرد معمولا در بازه 3 تا 7 ثانیه می باشد و بعد از گذشت حدود  6دقیقه اثرات خود را روی نورون های حسی میگذارد و شما احساس بی حسی در ناحیه ی آلت را دارید .

2 - اسپری را فقط به نوک آلت و زیر آلت بزنید

اسپری تاخیری را کجا بزنیم ؟
دقت داشته باشید که اسپری را بر کلاهک و زیر آلت اسپری کنید و دست خود را هنگام اسپری روی مجرای خروجی ادرار بگذارید تا اسپری وارد مجرا نشود بهتر است فقط به نقاط گفته شده اسپری شود نه هیچ جای دیگر و همچین افراد با بیماری هایی از قبیل کلیوی , قلبی  ، کبدی و صرع  قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنند.

3 - به مدت 3 تا 6 ثانیه آلت خود را اسپری بزنید .

4 - ده دقیقه پس از اسپری زدن آلت خود را تمیز بشویید .

پس از اسپری باید از کاندوم استفاده کنید یا آلت خود را دوباره بشویید چرا که ماده ی اسپری شده روی واژن نیز تاثیر گذاشته و آن را نیز بی حس میکند و باز بین ارضای شما و همسرتان فاصله ی زمانی برقرار میشود.


مزایا و معایب استفاده از اسپری تاخیری

مزیت استفاده از اسپری تاخیری :


خوب بعد از این همه توضیح مشخص است تاخیر در انزال مزیت استفاده از این محصول است.

معایب استفاده از اسپری تاخیری :

باعث می شود کمی از لذت کاشته شود .





تفاوت اسپری تاخیری با ژل تاخیری :


تفاوت این دو محصول در درصد به کارگیری لیدوکائین است این ماده یک فراورده ای است که در جهت بی حسی تولید میشود و هرچه میزان بیشتری از آن مصرف گردد طبیعتا بی حسی بیشتری را حاصل میکند که درصد استفاده شده این ماده در اسپری تاخیری 10 درصد اما در ژل تاخیری فقط 2 درصد است پس اسپری بی حسی بیشتری به حاصل دارد و برای افرادی که به شدت زود انزال اند مناسب تر است البته در زمینه ی دیر انزالی.





و در پایان اصل ماجرا

نحوه خرید اسپری تاخیری (خرید اسپری بسیار ساده است روی دکمه خرید در پایین کلیک کنید )