سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

نکاتی به قصد عوض کردن دکوراسیون منزل برای بهره بردن بهتر و زیادتر از تمام متراژ مهم حمام

عنوان : نکاتی برای عوض کردن چیدمان سرویس بهداشتی به قصد بهره بردن بهتر و مثبت تر از تمام فضای مهم خانه

دکوراسیون سنتی یکی از سبک های دکوراسیون و طراحی منزل میباشد.همچنین شما با استفاده از این سبک در دکوراسیون حمام منزلتان میتوانید بهترین استفاده را از فضای حمام و سرویس بهداشتی تان داشته باشید.

انتخاب مبلمان در دکوراسیون داخلی منزل از ضروری ترین احتیاجات هر منزل است و نقش مهمی را در طراحی داخلی فضای خانه به عهده دارد.

هرطوری و با هر منطقی که حساب کنید، به مبل راحتی در خانه تان احتیاج خواهید داشت، مبل هایی که کمک تان می کنند تا هم دکوراسیون داخلی خانه تان زیباتر باشد، هم پناهگاهی باشند برای خستگی های یک روز کاری سخت، البته در روزهایی مثل نوروز که خانه آدم پر می شود از مهمانان خوش قدم، نقش این مبل ها کمی فرق می کند، آن ها به مهمان های تان اجازه می دهند تا احساس صمیمانه و دوستانه تری در فضای داخلی خانه شما داشته باشند.پس با ما همراه باشید تا اگر خواستید برای عید امسال مبلمانی برای منزلتان را تهیه کنید، دست کم با انواع مختلف آن آشنا باشید.

خرید مبلمان های راحتی می تواند برای تان مقرون به صرفه تر باشد. اگر فقط احتیاج دارید که به خانه تان نشیمن اضافه کنید، به شما پیشنهاد می کنم که به سراغ خرید صندلی های تک نفره و زیبایی بروید که در عکس های بالا می بینیدشان.

اگر نمی خواهید به صورت خاص روی یک مورد از مبلمان های راحتی خانه تمرکز کنید، باید آن ها را به صورت ست های مبلمان های راحتی خریداری کنید که البته کار شما را هم راحت تر خواهند کرد چرا که دیگر دغدغه هماهنگ کردن آن ها را با بقیه اجزای و لوازم دکوری خانه را ندارید.

چنانچه نمی‌خواهید مبلمان به عنوان نقطه کانونی در فضا به چشم آید، باید رنگ دیوار و کاناپه‏ی روبه‏روی آن را هماهنگ در نظر بگیرید تا کاناپه در بافت دیوار پنهان شود. به عنوان مثال، اگر رنگ قهوه‌ای شکلاتی را برای کاناپه انتخاب کرده‌اید، از رنگ کرم برای دیوار استفاده کنید. در هر حال در نظر داشته باشید زمانی که مبلمان شما به عنوان نقطه کانونی فضا است، باید با تم و سبک فضا هماهنگ باشد.

سبک فضای خود را مشخص کنید. آیا فضای شما مدرن، کلاسیک یا مینیمالیست است؟ مبلی را انتخاب کنید که سبک فضا را انعکاس ‌دهد. به عنوان مثال، برای فضای مدرن خود، کاناپه‌ای با خطوط هندسی ساده و نشیمنی نزدیک به زمین انتخاب کنید. چنانچه هنوز فضا را دکور نکردید، رنگ و سبک مبلمان منطقه‌ای می‌تواند کلید خوبی برای انتخاب رنگ و سبک غالب فضا باشد.

در مورد انتخاب پارچه و جنس مبلمان ال‌شکل هم باید همین دقت را داشته باشید. پارچه‌ای که برای کاناپه انتخاب می‌کنید باید مطابق با سبک فضا باشد. به جنس کاناپه نیز توجه داشته باشید. اگر می‌خواهید از این کاناپه در فضای نشیمن استفاده کنید، حتماً از پارچه‌هایی بادوام با رنگ‌های نسبتاً تیره استفاده کنید.

کاناپه‌های مقطعی، تکه بزرگی از مبلمان یا تمامی آن را تشکیل می‌دهند. بنابراین، رنگ آن تأثیر زیادی در فضا دارد. اگر فضای کوچکی دارید، از انتخاب رنگ‌های تیره برای کاناپه بپرهیزید و از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید. اگر نگران بی‌روح شدن فضا هستید، می‌توانید رنگ‌های شاد را با کمک کوسن‌ها به فضا وارد کنید؛ اما توجه داشته باشید که رنگ کوسن‌ها با دیگر رنگ‌های به‌کار رفته در فضا هماهنگ باشد. به عنوان مثال، اگر مبل شما خاکستری است، از صورتی روشن، قرمز یا زرد به عنوان یک رنگ تأکیدی در قالب کوسن استفاده کنید، یا اگر مبل شما قهوه‌ای شکلاتی است، آبی فیروزه‌ای می‌تواند یک انتخاب خوب به عنوان رنگ تأکیدی باشد.

نکته:‌ قبل از خرید، باید چند گزینه را در مورد مبلمان امتحان کنید. روی آن‏ها بنشینید، راحتی پاها و کمرتان را بررسی کنید. عمق کاناپه هم باید برای اندام شما و افراد خانواده مناسب باشد.

شما میتوانید با استفاده از دوره های آموزشی در  دکوراسیون,دکوراسیون داخلی, آموزش تعمیرات کپی و یا استفاده از دوره های طراحی داخلی و معماری و آموزش تعمیرات  ECU  شرایط بهتری یرای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

بهترین و برترین مشاغل در کانادا

برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.


دولت کانادا با یک سیستم فدرال با کنترل بر برخی از امور متعلق به دولت ملی در اتاوا و دیگر امور تحت کنترل دولت استانی عمل می‌کند. این استان مجلس انتخابی دموکراتیک خود را دارد که در شهر مرکزی وینیپگ واقع است. ۵۷ نماینده از سراسر مناطق استان در انتخاب عمومی انتخاب می‌شوند. دولت فعلی استان تحت کنترل حذب دموکراتیک نو به رهبری آقای گرگ سلینگر می‌باشد. ایشان از سال ۲۰۰۹ در رأس کار می‌باشند.

این استان یکی از سه استان سرسبز کانادا در قلب کشور می‌باشد. جمعیت این استان ۱۲۰۰۰۰۰ نفر است. بزرگترین شهر این استان وی نی پگ (وینیپگ) با ۷۰۶۹۰۰ نفر جمعیت می‌باشد. Brandon دومین شهر بزرگ استان است.

 

وینیپگ این شهر مرکز استان بوده و تقریباً نیمی از جمعیت را در خود جای می‌دهد. وینیپگ به منطقه جغرافیایی آمریکای شمالی بسیار نزدیک است. این شهر مرکزی که هشتمین شهر بزرگ کانادا محسوب می‌شود محل ادارات دولتی و مراکز تجاری بزرگ می‌باشد. این شهر با داشتن مراکز آموزش عالی به محل اصلی توسعه و تحقیق منطقه تبدیل گردیده‌است و این خود عامل اصلی جذب شرکت‌های بزرگ همانند Boring و Bristol Aerospace به این شهر است.

این شهر به سرمای شدید در زمستان معروف است و اسم آن را به همین دلیل اصطلاحاً «وینیپگ» می‌گویند. به جای آن تابستان های این شهر بسیار ملایم می‌باشد. در طول فصل‌های گرم مردمان این استان از امکانات تفریحی بی شمار در کنار رودخانه سرخ و دریاچه‌های اطراف استفاده می‌کنند. در تابستان این شهر میزبان بسیاری از جشنواره‌های فرهنگی و هنری است. در این شهر فعالیت‌های هنری بسیاری انجام می‌پذیرد. برای مثال در رابطه با هنرهای صنعتی می‌توان به باله سلطنتی وینیپگ، گالری هنری وینیپگ و ارکستر سمفونیک وینیپگ اشاره کرد. این شهر میزبان جشنواره Winnipeg Fringe Theatre دومین جشنواره بزرگ در آمریکای شمالی و جشنواره‌های موزیک Jazz و سنتی می‌باشد.

از مراکز مهم دیگر این شهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضرابخانه سلطنتی کانادا

لابراتوار ملی میکرو بیولوژی کانادا

موزه حقوق بشر کانادا

صنایع اصلی این استان معدن، تولید و کشاورزی می‌باشند. حرفهٔ سنتی این استان ماهی گیری است. زمین‌های کشاورزی زیادی از گندم، جو، جوصحرایی، آفتاب گردان و پنبه در این استان وجود دارد. با توجه به این منابع، صنایع غذایی در این استان قدرت خوبی دارد. تولید، هوافضا و حمل و نقل از دیگر صنایع این استان می‌باشند.

بخش دولتی و خدماتی در شهر وینیپگ جایگاه خوبی دارد. نرخ بیکاری این استان (۴٫۸ درصد) از میانگین کانادا (۶٫۸ درصد) کمتر است.

رشد اقتصادی استان ۳ درصد می‌باشد. از آنجایی که این رشد تولید کننده فرصت‌های شغلی بسیاری است، مقامات استانی در صدد جذب مهاجر به این استان می‌باشند. از برنامه‌هایی که برای جذب مهاجر انجام می‌شود می‌توان به کلاس‌های رایگان زبان انگلیسی EAL و برنامه‌های آموزش کار اشاره کرد.

مردم همواره علاقه خود را به مهاجرت به استان منیتوبا در کانادا ابراز کرده‌اند. چنین علاقه‌ای به لحاظ اقتصاد قوی، محیط صمیمی و زیبایی طبیعت و تسهیلات فراوان جهت کار و زندگی و تجارت قابل توجیه می‌باشد. طبق آمار موجود، جمعیت منیتوبا حدود ۱۲۰۸۲۶۸ نفر می‌باشد که هر سال به لحاظ ورود تقریبا ۱۰۰۰۰ نفر مهاجر و زاد و ولد طبیعی در حال افزایش است.

پایتخت این استان وینیپگ می‌باشد.

منیتوبا یکی ازاستانهای مرکزی کانادا است با میانگین دمای هوا به شرح زیر:

در ماه ژانویه (اواسط زمستان) حدود ۱۳ درجه سانتی گراد

در آپریل (اواسط بهار) حدود ۱۰ درجه سانتیگراد

در جولای (اواسط تابستان) حدود ۲۶ درجه سانتی گراد

در اکتبر (اواسط پاییز) ۱۱ درجه سانتیگراد


مهاجرت از طریق برنامه استانی منیتوبا

برنامه مهاجرت استانی به منیتوبا، برای افرادی طراحی شده است که سابقه تجاری و یا مدیریت موفق داشته و تمایل و توانایی مهاجرت به منظور ایجاد و یا خرید یک موسسه تجاری یا صنعتی را داشته باشد.

یکی از شاخه‌های برنامه مهاجرت به استان منیتوباEntrepreneur است که دارای شرایط ذیل می‌باشد:

حداقل میزان دارایی شخصی ۳۵۰۰۰۰ دلار کانادایی

داشتن تجربه شایان در تجارت و سابقهٔ مالکیت شرکت و یا موسسه تجاری و یا مدیریت ارشد در یک تجارت موفق حداقل ۳سال سابقه ‌مدیریت

در صورت قبولی پرونده در استان و پرداخت ۱۰۰۰۰۰ دلار کانادایی توسط متقاضی به عنوان تضمین مالی جهت شروع و یا خرید یک موسسه تجاری، چنانچه متقاضی به این تعهد عمل کند، پس از ایجاد و یا خرید موسسه تجاری، مبلغ مذکور به متقاضی مسترد می‌شود.

پرداخت هزینه دولتی ۲۵۰۰ دلار برای بررسی پرونده

حداقل سرمایه گذاری در تجارت بعد از دریافت اقامت در استان ۱۵۰۰۰۰ دلار کانادا

دیدار اکتشافی از استان جهت آشنایی به جنبه‌های مختلف زندگی و کار
مزایای برنامه استانی منیتوبا

نزدیکی استان به بازارهای مصرف در آمریکای شمالی

هزینه پایین اداره یک موسسه تجاری (هزینه پایین اجاره بها کارگر، آب و برق و غیره)

هزینه نسبتا پایین اجاره یا خرید مسکن
نکات مهم

این برنامه برای افرادی که مایل به ازدست دادن سرمایه خود نیستند و همچنین برای شما که مایل به حمایت فامیل درجه یک و دوم خود بعد از اخذ اقامت هستید، بسیار مناسب می‌باشد (با شرایط خاص ودر صورت یکسال زندگی در این استان و یا داشتن دو نفر دوست)

دریافت اجازه کار تجاری برای افرادی که علاقمند به ایجاد تجارت و زندگی در این استان قبل از دریافت اقامت هستند.

قابل توجه متقاضیان محترم در صورت اخذ مجوز کار یکساله که قابل تمدید هم می‌باشد اجازه تحصیل برای فرزندان زیر ۱۸ و استفاده از سیستم درمانی رایگان می‌باشد.

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.

راه هایی جدید برای اخذاقامت دائم کانادا

عنوان: تحصیل در کانادا و معرفی برترین دانشگاه های کانادا


این مقاله درمورد مهاجرت به کانادا می باشد.

تحصیل در کانادا و زندگی در کانادا به دلیل شرایط خوب زندگی از نظر اقتصادی, اجتماعی و تنوع فرهنگی باعث شده تا این کشور به یکی از کشور های که بیشترین تعداد مهاجر را در سال پذیرش می کند تبدیل شود.تنوع نژادی کانادا به نحوی است که در حدود نیمی از جمعیت 36 میلیونی این کشور را مهاجرین و یا همان متولد شدگان خارج از خاک کانادا تشکیل می دهند.درصدی از این مهاجران را دانشجویان تشکیل میدهند.دانشجویانی که به دنبال تحصیل در یک کشور پیشرفته و مدرن با سطح علمی بالا هستند.در رنکینگ جهانی اعلام شده برای برترین دانشگاه های دنیا, سهم کانادا پنج دانشگاه در 100 دانشگاه اول جهان میباشد.

این موضوع نشان دهنده سطح بالای سیستم آموزشی این کشور است.مدارک دانشگاه های بین المللی در سطح جهانی مورد تایید اکثریت کشورها میباشند.اما در بعضی موارد, کشور هایی هستند که این مدارک را هم با استاندارد های آموزشی خود متفاوت میدانند! پس قبل از اقدام برای تحصیل در هر دانشگاه خارجی به لیست دانشگاه های معتبر از نظر سیستم آموزشی کشور مد نظرتان برای کار و زندگی نگاهی بیاندازید.در قدم بعدی نیز برای تحصیل در کانادا یا هر کشور دیگری از طریق موسسات و یا دفاتر معتبر اعزام دانشجو اقدام نمایید.در ادامه لیستی از پنج دانشگاه برتر کانادا در سطح جهانی آماده کرده ایم تا با آنها آشنایی بیشتری پیدا کنید.

1.دانشگاه مک‌مستر

دانشگاه مک مستر یک دانشگاه دولتی است که در شهر همیلتون استان انتاریو کانادا قرار دارد. این دانشگاه با پردیسی ۱۲۱ هکتار، دارای ۶ دانشکده علوم، مهندسی، بهداشت، علوم انسانی، علوم اجتماعی و تجارت است. نام دانشگاه از ویلیام مک‌مستر نماینده مجلس سنای کانادا و بانکدار گرفته شده که ۹۰۰ هزار دلار کانادا برای احداث این دانشگاه از خود به ارث گذاشت.دانشگاه مک‌مستر دارای بیش از ۲۵ هزار دانشجوی کارشناسی و ۴هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی است. در سال تحصیلی ۲۰۱۵–۲۰۱۶ دانشگاه مک‌مستر در جدول رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، در کانادا در مقام چهارم و در جهان در مقام نود و چهارم ارزیابی شده است.

    2.دانشگاه مک‌گیل

دانشگاهی در شهر مونترئال از استان کِبک در کانادا است. این دانشگاه در سال ۱۸۲۱ تأسیس شده‌است. دانشگاه نام جیمز مک‌گیل تاجر معروف اسکاتلندی را بر خود دارد. مک‌گیل یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های کاناداست که در دورهٔ استعمار بریتانیا و ۴۶ سال قبل از تأسیس کشور کانادا افتتاح شد.با داشتن ۲۱ دانشکده و موسسهٔ تکنولوژی، بیش از ۳۰۰ گونه مدرک در انواع علوم مختلف از جمله پزشکی و حقوق ارائه می‌دهد. پردیس اصلی این دانشگاه در مساحتی به اندازهٔ ۳۲ هکتار در پای کوه سلطنتی در مرکز شهر مونترال قرار گرفته‌است. پردیس دوم، پردیس Macdonald با مساحتی به اندازهٔ ۶٫۵ کیلومتر مربع در مزارع و زمین‌های جنگلی در "سنت-آن-دو-بلوو، کبک"، در ۳۰ کیلومتری غربی محوطه دانشگاه در مرکز شهر است. اگر چه زبان آموزش، زبان انگلیسی است، اما دانش جویان حق دارند برای ارسال هر گونه تکلیف نمره‌ای از زبان انگلیسی یا زبان فرانسه استفاده کنند،

 به جز زمانی که یادگیری یک زبان مشخص منظور و هدف است. بیش از ۳۴۰۰۰ دانشجو در مک گیل تحصیل می‌کنند که حدود یک پنجم آنان را دانشجویان خارجی تشکیل می‌دهند.مک گیل بهترین رتبهٔ دانشگاهی را در میان دانشگاه‌های کانادا داراست و در رتبه بندی جهانی منتشر شده در سال 2009 رتبهٔ هجدهم دنیا را در اختیار داشت.با داشتن بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموخته و استاد در سرتاسر دنیا مک‌گیل یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌ها در زمینه‌های مختلف علوم است.به عنوان نمونه می‌توان به یازده برندهٔ جایزهٔ نوبل، دو نخست وزیر، سه فضانورد، چهار قاضی دادگاه عالی کانادا، سه رهبر کشورهای خارجی، نه برندهٔ جایزهٔ آکادمی، سه برندهٔ جایزه پولیتزر، و بیست و پنج مدالیست بازی‌های المپیک نام برد.

    3.دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا یا UBC در پوینت گری در شهر ونکوور، از استان بریتیش کلمبیای کانادا واقع است. مکان آن از مرکزشهر ۲۰ دقیقه فاصله دارد، و در همسایگی بسیاری از دریاکنارهای محلی است. دریاکنار رک، از بزرگ‌ترین دریاکنارهای پوشش به اختیار جهان، از این جمله‌اند. پارک منطقه‌ای پاسیفیک اسپیریت با مساحت ۷٫۶۳ کیلومترمربع مانند کمربند سبزی میان شهر و پردیس دانشگاه عمل می‌کند. در عین حال، تصویر کوه‌های پوشیده از درخت به شمال و اقیانوس آرام به غرب، دیدگاه ناحیه را تشکیل می‌دهند.مساحت پردیس دانشگاه 1٫75 کیلومترمربع است و ساختمان‌های آن ۱٬۰۹۱٬۹۹۷ مترمربع را اشغال می‌کنند. کادر تدریسی تمام‌وقت دانشگاه و دیگر کارکنان تمام‌وقت آن به ترتیب ۳٬۱۶۷ و ۴٬۶۱۲ نفر هستند. دانش‌جویان آن در دوره کارشناسی ۳۳٬۵۵۶، در دوره‌های کارشناسی ارشد و بالاتر ۷٬۳۷۹ و فارغ التحصیلان آن بیش از ۱۸۰٬۰۰۰ نفر از ۱۲۰ کشور دنیا هستند.در سال ۲۰۰۴ دانشگاه بریتیش کلمبیا در مراسمی به دزموند توتو و دالای لامای چهاردهم دکترای افتخاری اهدا کرد.دانشگاه بریتیش کلمبیا یکی از معروفتیرین و خوشنامتیرین دانشگاههای کشور کانادا در سطح جهان میباشد.

یکی از راه های اقامت کانادا ادامه تحصیل در این کشور می باشد

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

عوامل ایجاد میخچه و درمان آن

عنوان: راه های درمان خارش پوست سر!!


این مقاله درمورد مدلهای مختلف عکس هنرمندان می باشد.

میخچه و پینه ی پا دارای بر جستگی ها، توده های باقی مانده از سلول های مرده ای هستند که حاصل اصطکاک و بر خورد بین پاها و کفش و حتی بین استخوان های مجاور پا می باشد.
عوامل ایجاد میخچه پا مختلف هستند اما شایع ترین عامل ایجاد میخچه استفاده از کفش نامناسب است.(کفش های تنک، نک تیز،پاشنه بلند و  پلاستیکی )
عوامل ایجاد میخچه پا در کودکان
میخچه پااز عوامل دیگر بروز میخچه اشکال استخوان بندی خود فرد است که باعث به وجود آمدن میخچه می شود. همچنین رعایت نکردن بهداشت پا و استفاده از جوراب نامناسب(جوراب پلاستیکی) باعث ایجاد میخجه در پا می شود.


دکتر باریک بین متخصص پوست و مو می گوید: پوست اولین بافت در جسم است که وظیفه دفاع بدن را علیه عوامل خارجی گوناگون به عهده دارد. یکی از عواملی که می تواند صدمات جدی به بدن وارد کند ضربه و فشار مستمر و طولانی به پوست است. افرادی که به دلیل شغل، تفریح و ورزش مستمر به کف پای خود فشار وارد می آورند خصوصاً آنها که کمی انحراف در کف پا دارند دچار مشکل می شوند زیرا فشار تنها بر قسمتی از پا وارد می شود، در نتیجه پوست در آن قسمت با ضخیم شدن و افزایش قطر سعی در مبارزه با این فشارها دارد. به پدیده ضخیم شدن پوست در یک ناحیه “پینه” می گوید. مانند پینه دست کارگران که به علت کار مداوم و سنگین با دست ها دچار این عارضه می شوند.


 درمان خانگی میخچه پا در کودکان
۱- پوشیدن کفش در اندازه مناسب،کفش باید طوری باشد که عرض جلوی کفش مناسب باشد تا به انگشتان پا فشار وارد نکند.به دنبال مواد طبیعی نظیر چرم باشید و از کفش های بنددار استفاده کنید.در ضمن پوشیدن کفش بزرگ به اندازه کفش تنگ مضر است.

۲- استفاده از سرکه سفید،مقداری از سرکه سفید را بر روی پنبه ای بریزید به طوری که پنبه نم دار شود بعد پنبه آغشته به سرکه را با یک باند پارچه ای بر روی قسمتی که میخچه بوجود آمده است ببندید به گونه ای که پنبه ی سرکه ای به طور کامل سطح میخچه را بپوشاند. پنبه به مدت ۳ تا ۴ ساعت بر روی میخچه باشد و بعد پنبه را بردارید تا میخچه به مدت ۳۰دقیقه هوا بخورد.دوباره این کار را با پنبه ای دیگر که آغشته به سرکه سفید است به مدت ۳تا۴ ساعت انجام  دهید.این کار را به مدت دو هفته و روزی دو بار انجام دهید در آخر هفته دوم شاهد خشک شدن و از بین رفتن میخچه می شوید.

۳- یکی دیگر از مؤثرترین راه های درمان میخچه استفاده از آبلیموی ترش و میخک است.برای این کار کافی است دو عدد گل میخک را درون نصف استکان آبلیموی ترش تازه قرار دهید و اجازه دهید این مخلوط به مدت یک ساعت در این شرایط بماند تا خواص میخک وارد آبلیمو شود .سپس آبلیمو را از صافی عبور دهید تا گلبرگ های گل میخک جدا شود. پنبه ای را به این ترکیب آغشته کنید و بر روی میخچه قرار دهید.تکرار این کار در روز هر چه بیشتر باشد بهتر است .در صورتی که روزی سه تا چهار بار این کار را تکرار کنید پس از ده روز میخچه پا خشک میشود و کم کم از بین میرود.
 
۴- برای درمان میخچه می توان پا را به مدت ده تا پانزده دقیقه در آب گرم قرار داد و سپس به آرامی سنگ پا بر روی قسمت نرم شده میخچه بمالید.

۵- یک قطعه لیمو را به مدت یک شب روی میخچه قرار دهید و صبح قسمت مورد نظر را با ماده ضدعفونی کننده شستشو دهید.

۶- کمی بلغور جو را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و پس از صاف کردن پای خود را در آن قرار دهید.

۷- پنبه آغشته به چای بابونه پررنگ را روی میخچه قرار دهید و یک شب تمام بگذارید بماند.

۸- میتوان سیر را له کرد ودرشب هنگام خواب بر روی میخچه قرار داد این کار در درمان میخچه پا خیلی مؤثر است .

۹- میخچه را یک شب تمام با پوست تازه آناناس ببندید. تکرار این عمل موثر است.

۱۰- قطعه‌ای پیاز را روی میخچه ببندید و بگذارید تمام شب بماند.

۱۱- در صورتی که میخچه پا عفونت کرده باشد باید به پزشک مراجعه کرد.می توان به وسیله پزشک متخصص میخچه پا را با جراحی برداشت.


نبایدهایی در رابطه با میخچه پا
اولین و مهم ترین نکته اى که متخصصان مى گویند این است که با جراحى شوخى نکنید. در مقابل وسوسه ی کندن میخچه و پینه ها با تیغ ریش تراشى، قیچى و دیگر وسایل تیز، تسلیم نشوید.


در این مقاله اشاره ای به سایت های جوک و لطیفه شده است

آموزش شبکه , آموزش سیسکو , آموزش شبکه , آموزش سیسکو , آموزش شبکه , آموزش سیسکو

تدارکات برای برگزاری مراسم عروسی رویایی

عنوان: آینه وشمعدان عروسی شیک و زیبا

این مقاله درمورد انتخاب بروزترین آتلیه عروس می باشد.

آینه و شمعدان از مهمترین اقلام در لیست خرید عروس و داماد به شمار می روند و خرید آینه وشمعدان عروسی شیک و زیبا با رعایت برخی نکات ساده امکان پذیر است. هنگامی که عروس به اتاق وارد می‌شود، با پرده‌ای صورت خود را پوشانده‌است. وقتی که در کنار داماد می‌نشیند، این پرده را از صورت خود بر می‌دارد و نخستین چیزی که داماد در آینه می‌بیند، باید بازتاب چهره همسر آینده‌اش باشد. امروزه هنوز بسیاری از سنت‌های دیرین عروسی ایرانی همچنان پابرجا مانده‌است و هرچند که تشریفاتی باشند، اما همواره انجام می‌شوند. عروسی تقریبا مشابه با گذشته آن است و همه عروس‌ها اگر دیگر اقلام را نداشته باشند، بدون شک آینه و شمعدان را خواهند داشت. آینه‌ها همواره در اندازه کامل و جفت شمعدان‌ها در دو سوی آینه با شمع‌های روشن، برای هر یک از عروس و داماد، قرار داده می‌شوند. همچنین امروزه شمعی که در سفره عقد می‌گذارند را گاهی بعد از خواندن خطبه عقد و دریافت هدایای مهمانان خاموش می‌کنند که این کار توسط عروس و داماد با کفش عروس و یا با گلبرگی انجام می‌شود.

این رسم احتمالاً در آیین زرتشتی نبوده چون زرتشتیان چنین کاری را بی احترامی به آتش می‌دانند.

 قبل از خرید آینه و شمعدان به فکر کاربرد آن باشیم
هنگام خرید آینه و شمعدان به فکر مکانی که بتوانید آن ها را روی آن قرار دهید نیز باشید. بسیاری از مردم با خرید یک کنسول برای جلو درب ورودی یا راهرو منزل شان از آینه و شمعدان شان بهترین استفاده را می کنند . برخی نیز آینه و شمعدان شان را روی میز توالت اتاق خواب قرار می دهند یا آن را داخل ویترین بوفه می گذارند . برخی نیز فقط از شمعدان هایشان روی میز ناهار خوری استفاده می کنند و آینه را داخل کمد قرار می دهند که البته این بستگی به سلیقه ی هر فرد دارد.

توصیه ی  ما به شما این است که هنگام خرید آینه و شمعدان به فکر کار آمد بودن آن نیز باشید و اگر قرار است از آینه و شمعدان یا قسمتی از آن استفاده نکنید ( مثلا از آینه و شمعدان فقط برای سفره هفت سین استفاده کنید ) برای آن هزینه ی زیادی نکنید. ظمنا کسانی که فکر می کنند از آینه و شمعدان استفاده نخواهند کرد بهتر است به جای آن که آن را خریداری کنند از کسی قرض گرفته و در سفره ی عقدشان بگذارند . البته امروزه تمام کسانی که سفره ی عقد کرایه می دهند آینه و شمعدان نیز برای کرایه دارند.

تناسب  را رعایت کنید
مزیت آینه و شمعدان کنسولی این است که می‌توانید آینه‌اش را به‌صورت قدی روی دیوار نصب کرده و به این ترتیب کارکردش را زیاد کنید. اگر فکر می‌کنید بهتر است سراغ آینه شمعدان سیلور بروید، بد نیست سری به فروشگاه سلوین بزنید. این فروشگاه در میدان شوش، پاساژ الغدیر،  طبقه همکف واقع شده است. به این ترتیب با یک تیر چند نشان می‌زنید، هم لوازم خانگی‌تان را می‌خرید، هم به آینه و شمعدان دلخواه‌تان می‌رسید.

اگر خانه‌تان به اندازه کافی جا دارد بد نیست به فکر آینه و شمعدان کنسولی باشید چون می توانید از آن یک دکور زیبا بسازید و آینه آن را به شکل قدی استفاده کنید. اما اگر از نظر فضا در مضیغه هستید بهتر است به فکر انواع کوچک‌تر و رومیزی باشید.

در این مقاله درمورد  انتخاب بهترین آرایشگاه عروس اشاره ای شده است.