سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

ایراد آسیب پذیری خطرناک ایکس اس اسدر برنامه وردپرس

 مشکل آسیب پذیری خطرناک XSS در برنامه وردپرس

تعداد بسیار مددی حدس می رود صدها سایت وردپرس در کمین ضربه ی حمله های اسکریپت بین سایتی قرار دارند.

این مجموعه حمله ها بدلیل وجود یک ایراد می باشد که به طور پیش فرض در قسمت نصب این سیستم مدیریت مطالب وجود دارد.

مشکل امنیتی در وردپرس

دیوید دد(David Dede) محقق و کارشناس امنیتی روز پنج شنبه اخطار داد که این آسیب پذیری یک نقص اسکرییت بین سایتی است که در پلاگین و تم و قالب هایی که به طور پیش فرض در سایت های وردپرس جدید نصب می شوند وجود دارد.

این کارشناس اضافه کرد : محاسبه حدودی تعداد سایت های آسیب پذیر دشوار است اما میلیون ها سایتی که از پلاگین ها و تم های آسیب پذیر استفاده کنند در معرض خطر قرار دارند و بنا به گزارشات در حال حاضر از این آسیب پذیری در حملات سایبری سوء استفاده می شود.

علاوه بر این پلاگین JetPack، نیز نسبت به آسیب پذیری XSS مبتنی بر DOM آسیب پذیر می باشد. این پلاگین، که ابزار سفارشی سازی، تجزیه و تحلیل ترافیک و widget های جدید را پیشنهاد می دهد به طور فعال بر روی بیش از میلیون های وب سایت در حال استفاده است.

در صورت سوء استفاده موفقیت آمیز از این آسیب پذیری، نقص XSS می تواند برای اجرای کد جاوا اسکریپت در مرورگر و ارتباط ربایی وب سایت وردپرس مورد سوء استفاده قرار بگیرد. در صورتی حمله با موفقیت انجام می شود که صاحب سایت به عنوان ادمین وارد سایت شده باشد.
حال راه حل این مشکل چیست ؟

Dede اظهار داشت سوء استفاده از این آسیب پذیری بسیار ساده است. هم چنین اصلاح این آسیب پذیری ساده است و به راحتی می توان با حذف فایل genericons/example.html این مشکل را برطرف کرد. به صاحبان سایت های وردپرس توصیه می شود تا سریعا این کار را انجام دهند.
موارد اعلام شده دلیل بر امنیت پایین نیست . در تمام سیستم های وب ممکن است این اتفاق بیفتد پس بدون قضاوت کردن اگر دارای این سیستم مدیریت محتوا هستید این مشکل را برطرف کنید

شاپرک هایی رنگارنگ برای گرم کردن طراحی دکوراسیون منزل تان

 شاپرک هایی زیبا برای تابستانی کردن دکوراسیون خانه تان


این شاپرک ها به شما این توانایی را می دهد تا طراحی دکوراسیون خانه تان را به یک دکوراسیون تابستانی و رنگارنگ تبدیل کنید.

فانوس های پروانه ای
برای روشن کردن یک منزل و یا در جو باز از چراغ های کاغذی به عنوان یک دکوراسیون  شیک استفاده می شود که این طراحی دکوراسیون  با بهره گیری از شاپرک های زیبا بر روی آنها زیباتر می شود و شایسته ی بهره بردن است.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


تزئین گل ها با پروانه
این حشرات بالدار و زیبا را با کمک سیم به یکدیگر وصل کرده به طوری که به راحتی بتوان از آنها برای ترتیبات گل، گیاهان و دکوراسیون ها استفاده کرد.این کار تزئین بسیار ظریف است و به عنوان یک دکوراسیون زیبا می توان از آن بهره برد.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


تزئین گلدان ارکیده  با پروانه
یک گلدان زیبایی از گل های سفید ارکیده را در نظر گرفته و سپس در بالای این شاخه های گل با کمک یک سیم بسیار نازک فلزی پروانه های سفید کاغذی را وصل کنید و از دیدن این گلدان زیبا لذت برده و دکوراسیون تان را جذاب تر کنید. همچنین می توانید تک تک این گلدان های زیبا را به عنوان هدیه ای برای مهمانان تابستانی خود در نظر بگیرید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


تزئین وسایل شخصی با پروانه
بسیار زیبا و جالب است زمانی که این پروانه های زیبا را بر روی وسایلی چون برس و شانه و ... خود بچسبانید و ببینید که به هنگام شانه کردن و مرتب کردن موهای خود چه احساس زیبایی به شما  انتقال داده خواهد شد.با این کار شما به دکوراسیون اتاق خواب تان هم روحی تازه می بخشید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


پروانه بر روی بالش های تزئینی و کوچک
می توان پروانه ها را از جنس خود پارچه ی بالش درست کرده و بالش را به کمک آن به زیبایی تزیین کرده و در گوشه ای از خانه به عنوان یک دکوراسیون زیبا از آن استفاده کرد.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


شمع های پروانه ای
می توانید شمع های زیبا و ساده ای را که دارید با کمک پروانه های زیبا بر روی آنها تزئین کرده و از این شمع ها برای دکوراسیون میز نهار خوری تان استفاده کنید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


قاب های  پروانه ای
قرار دادن این موجودات دوست داشتنی بالدار در درون قاب های تزئینی بسیار لذت بخش و زیبا می باشد.برای این کار درون قاب های چوبی ساده یک کاغذ سفید بچسبانید و سپس یک پروانه ی کاغذی رنگی را روی آن قرار دهید و در نهایت این قاب های زیبا را لابه لای کتاب ها و در قفسه های کتابخانه قرار دهید تا به این ترتیب نه تنها دکوراسیون کتابخانه ی خود را به زیبایی نزئین کرده اید بلکه حس مطالعه کردن را میان اعضای خانواده افزایش داده اید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


ملحفه و دستمال های پروانه ای 
با بهره گیری از یکسری خلاقیت ها مانند شابلون زدن می توانید دستمال های خود را با طرح هایی از پروانه بر روی آنها به زیبایی تزئین کنید.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


پروانه های سرگرم کننده
این پروانه ها وسیله ای بسیار سرگرم کننده برای کودکان می باشند که علاوه بر آنکه می توانند برای بازی کودکان در نظر گرفته شوند به عنوان یک دکوراسیون زیبا هم در خانه از آنها استفاده می شود.

تزیین دکوراسیون تابستانی, تزیین خانه با پروانه


پروانه بر روی جلد کتاب
به نظر می رسد که در تصویر زیر این پروانه های زیبا به صورت شناور بر روی جلد کتاب ها قرار گرفته اند و می توان دید که چگونه از این پروانه های زیبا و در اندازه های متفاوت برای تزئین کتاب ها و در کل برای تزئین دکوراسیون کتابخانه استفاده شده است. از این موجودات ریبا در اندازه های گوناگون به این زیبایی استفاده شده است.

تصویربیانی چیست؟

اینفوگراف چگونه تعریف می شود؟

اینفوگراف چگونه تعریف می شود؟

لغت Info graphic خلاصه شده‌ای از Information Graphic می باشد .هم اکنون تصوربیانی ها را بیشتر در اطراف خویش میبینیم، خبرها نقشه‌ها ، همه به گونه ای از اینفوگراف به عنوان یک وسیله کارا بهره می جویند. ابزاری که 2 هدف کلی را پوشش می‌دهد:

•           کمک به نمایش سریع، واضح و زیبای ایده‌های پیچیده  در سفارش طراحی اینفوگرافیک انجام می شود

•           نشر اطلاعات و داده‌ها به صورت بصری و سهل‌الوصول  سفارش ساخت اینفوگرافیک شامل می شود

اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند. قیمت طراحی اینفوگرافیک یا طراحی و ساخت اینفوگرافیک نگاره‌ها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها وجود دارد، استفاده می‌شوند . و معلوم می گردد برای سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک دقت نمود

مغز ما علاقه زیادی به تحلیل و ذخیره اطلاعات به صورت بصری دارد. حتی ارتباط میان اشیا و اطلاعات را به شکل بصری ذخیره می‌کند نه لغوی.

نمای ساختمان و تاثیر آن درقشنگی منزل

  نمای ساختمان و تاثیر نما درقشنگی منزل
 انسان همیشه به دنباله زیبایی ها است.اکنون زیبایی میتواند در ظاهر خود فرد باشد و یا در فضای اطراف و محل اقامت.این میل تا جایی پیوسته است که هر کدام از ما درپی ایجاد یک محل شیک و آرام برای زیستن خود هستیم. نمای ساختمان از سوی دیگر پیشرفت تکنولوژی در زمینه معماری و ساختمان سازی باعث شده تا بتوانیم درکنار ظاهر زیبا, مواردی مانند صرفه جویی در انرژی ساختمان و یا استفاده از مصالح سازگار با طبیعت را در کنار هم داشته باشیم.این موارد باعث شد تا تحولات فراوانی در دنیای ساختمان سازی, علی الخصوص در نما و ظاهر ساختمان به وجود آید.

مزیت های استفاده از نما در ساختمان

    زیبا و دلنشین کردن ظاهر ساختمانها و ایجاد دورنما و ساختار قابل قبول برای شهر یا محیطی که در آن ساختمان بنا شده است.
    باعث استحکام ساختمان در مقابل شرایط نامساعد جویی مانند : سیل و زلزله باد و باران و رطوبت های خورنده و مانند آن . در کل باعث افزایش طول عمر ساختمان می شود.
    ایجاد نوعی عایق حرارتی برای جلوگیری از هدر رفت انرژی در تمام فصل ها
    از ورود آلودگی های صوتی و صداهای آزار دهنده بیرون ساختمان به فضای داخلی ساختمان ها ی اداری و مسکونی جلوگیری میگردد.

همان طوری که اطلاع دارید از مصالح ساختمانی همچون آجر،سنگ،بتن،شیشه و ... برای ساخت نمای ساختمان استفاده می شود.

    به طور کلی نماهای ساختمانی به سه گروه تقسیم می شود :


1.نمای سنتی

نمای ساختمان,طراحی نما

در این روش برحسب شرایط جوی منطقه جنس مصالح از نظر جذب رطوبت و میزان مقاومت و فاکتورهای دیگر از ملات های سیمانی گچی گلی اهکی و یا ترکیبی از انها استفاده می شود.برای مثال ملاتهای سیمانی از مقاومت بیشتری نصبت به ملاتهای گلی و گچی برخوردارهستند.معمولا این نوع نما برایافرادی که علاقه مند به سبک دکوراسیون سنتی هستند استفاده میشود.

 

 

 


2.نماسازی با روکش های خارجی

 نمای ساختمان,طراحی نمااستفاده از روکش های خارجی مانند رنگ های لعابی و انواع رنگ ها و یا استفاده ازروکش های ساخته شده از مواد رزینی مثل رزین های اکریلیک پلی استر و... یا نماهای مصنوعی مانند انواع کامپوزیت و سنگ های مصنوعی.

 

 

 


بیان اینفوگرافیک ها درجلد یک مثال

تعریف اینفوگرافیک ها درقالب یک مثال

بیان اینفوگرافیک ها درجلد یک مثال:

فرصت دهید یک نمونه از طراحی اینفوگرافیکبزنم. گذری به اینفوگرافیک منظومه شمسی یا ده اختراع مردم ایرلند بیاندازید. احتمالا هر دوی تصویر بیانی ها را تا انتها مشاهده کردید. حال تصور کنید اگر می خواستیم اینفوگرافیک منظومه شمسی را به صورت یک مقاله ارایه بدهیم چه می شد!؟ متنی شلوغ و خسته کننده که خلاف اصول بهینه سازی محتوا است. در نتیجه با طراحی اینفوگرافیک ارایه اطلاعات در یک قالب جمع وجور و خلاق که به آن اینفوگرافیک می گوییم به سرعت قادر به انتقال دانش به مخاطبین خود هستید. من شخصا فکر می کنم اینفوگرافیک ها یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی است که در سالهای اخیر دیده می شود.