سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

اقامت کانادا و معرفی شهرهای آن برای پناهندگی کانادا

عنوان: اقامت کانادا و معرفی شهرهای آن برای پناهندگی کانادا

این مقاله درمورد  راه های گرفتن اقامت سوئد می باشد.

یکی از مناسبترین و با اعتبارترین شیوه ها برای اخذ ویزای کار این می باشد که فرد بتواند در کشور یک دعوت نامه کاری از یک فرد دارای شرایط که شرکتی  معتبر در سوئد دارد و یا مدیر یک شرکت معتبر در کشور سوئد میباشد اخذ کند که در این حالت فرد نیز  باید شرایط مورد نیاز را داشته باشد .

از دیگر شرایط مورد نیاز پذیرفته شدن برای ویزای کار این می باشد که  در آگهی پذیرفته شوید ، بدین مفهوم که برای شغلی که نیازمند شاغل است فرآیند زیر طی شود  : نخست ۳ماه در داخل کشور بعد ۳ماه در اتحادیه اروپا برا ی شغل مد نظر آگهی  داده شود چنانچه فرد مد نظر پیدا نشد از ایران یا سایر کشورها نیرو برای آن شغل جذب گردد ، زمانی که فرد در این آگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید. یافتن کار فرما در اروپا شرایط خاصی دارد که در ادامه به طور مفصل بررسی خواهیم کرد و کارفرما بعد از آگهی شغل خود باید برای استخدام فرد علاقمند،  حقوقی را لحاظ نماید که تمامی هزینه های فرد و خانواده آن را در بر گیرد . این حقوق باید بعد از کسر هزینه مالیات محاسبه شود که آیا برای مخارج فرد کافی می باشد یا خیر ؟

در نتیجه همانطور که ذکر گردید و شما خوانندگان محترم عنایت فرمودید اخذ ویزای کار در کشور سوئد امری حقوقی است که باید مراحل قانونی و حقوقی آن سپری گردد و اصولا باید کارفرما این امکان را دشته باشد که برای کارمند متقاضی باید مجوز داشته باشد که برای کارگر متقاضی تقاضای ویزای کار کند. بدین صورت که کارفرما در کشور سوئد کارفرما داشته باشد و مالیات فرد متفاضی را پرداخت نماید و در ضمن حقوقی که برای زندگی فرد کافی باشد را پرداخت نماید در اصطلاح اسپانسر گویند.

 در نهایت اقدام برای ویزای کار بدون داشتن اسپانسر امری مشکل و دشوار است . مراقب باشید افراد کلاهبردار ادعا میکنند که میتوانند  در مدت کم ویزای کار برای شما اخذ کنند ، اینان از میل زیاد افراد در باب کار در کشور سوئد استفاده میکنند و این سخنان واهی و بی اساس را میگویند. همیشه در این مواقع  نخست از فرد سوال کنید تا به حال از کشور خارج شده که اکنون بخواهد کار شما را انجام دهد ، باور کنید بسیاری از این دفتر مهاجرتی در کشور ما دارای مشاورینی هستند که نه تنها اصلا با درس حقوق بین الملل خصوصی آشنا نیستند بلکه تا کنون پا از ایران بیرون نگذارده اند . یکی از همین دفا تر کلاهبردار توسط شخصی اداره میشد که با سن ۲۴سال و حتی یک بار هم تجربه سفر آسیایی را هم نداشته لیکن این شخص به مردم وعده اخذ دعوت نامه کاری میداد.

چنانچه تمایل دارید از این طریق اقدام کنید کل پروسه اخذ ویزای کار بین ۲تا ۹ماه به طول میانجامد که فرد متقاضی میتواند بعد از چند سال ( معمولا ۲تا ۵سال) تقاضای اقامت دایم کند و با قوانین کنونی این امر به راحتی مقدور میباشد.

روش دیگر برای اخذ ویزای کار ، اخذ ویزا از طریق مهارت یا تخصص می باشد که در برخی از کشور ها مانند استرالیا ، کانادا و دانمارک امکان پذیر می باشد  .ویزای این راه معمولا به نام ویزای مهارت خوانده میشود.skilled worker این ویزا در کشور های  مختلف فرق دارد و در مورد کشور سوئد این امر در حال حاضر امکانپذیر نمی باشد.پروسه این ویزا در اکثر کشورها بسیار زمانبر میباشد و بهترین کشوری  که الان میتوان برای آن اقدام نمود کشور دانمارک است که یک فرآیند ۷تا ۹ماهه دارد. البته نام ویزای کار دانمارک که مشهور به ویزای گرین کارت دانمارک شده است ویزایGR1میباشد.

تنها نکته ای که در در نتیجه اخذ و یافتن کار در سوئد به نظر میرسد این است که هرچند پروسه اخذ ویزای کار در سوئد اندکی دشوار میباشد اما راههایی برای وصول و تسهیل کردن آن وجود دارد:

یکی از طرقی که وجود دارد و توصیه میشود این است که که  ما بتوانیم در کشورسوئد کار فرما را پیدا کرده و به طور قانونی بتوانیم در ان کشور مشغول به کار شویم برای دستیابی به این امر راهی که به نظر میرسد  این است که به عنوان دانشجو وارد کشورسوئد شویم و چون در طول تحصیل اجازه کار نیمه وقت داریم می توانیم به محض این که شغلی آگهی شد ان را درخواست کنیم یا صبر کنیم که وقتی تحصیلات مان  تمام شد از کارفرما در کشور سوئد درخواست کار کنیم ،در نتیجه ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل کنیم .این راه از جمله راههای بسیار مناسب می باشد زیرا پس از ورود به کشور سوئد شخص چون به عنوان دانشجو وارد کشور شده است فرصت دارد تا شغل مورد نظر خود را پیدا کند و ان را تا پس از اتمام تحصیلات خود ادامه دهد تا زمانی که بتواند از طریق این شغل اقامت کاری اخذ نموده و پس از پرداخت مالیات به مدت ۳تا۴سال برای اخذ اقامت دائم اقدام نماید .در نهایت راههای دیگری نیز برای ورود به کشورسوئد نیز وجود دارد که در این مقاله مختصر نمی گنجد.

در حال حاضر متخصصین رشته های IT(شبکه) وکامپیوتر (برنامه نویسی) درکوتاهترین زمان ممکن می توانند برای کار در سوئد اقدام نمایند و احتمال اخذ ویزای کاری سوئد برایشان محیا است. این گروه از متخصصین، با کسب شرایطی بسیار عالی با حقوق بسیار بالا می توانند اقامت کشور سوئد را در زمان 4 سال دریافت و بعد از آن جهت اقامت دائم در سوئد اقدام کنند.

از دیگر شرایط مهاجرت کاری به سوئد بدین وسیله، داشتن مدرک IELTSبا نمره ی 6 است .مدت زمان دوره ی اخذ اقامت کاری در کشور سوئد دربین 8 تا 10 ماه می باشد و موسسه حقوقی ملک پور اخذ ویزای کاری به سوئد را ضمانت می کند به صورتی که چنانچه موکل موفق به دریافت ویزای کاری سوئد نشد ، تمامی هزینه ها به او مسترد می گردد.  لازم به ذکر است چنانچه مهاجری موفق به کسب ویزای کاری سوئد شود، تحصیل برای او و خانواده ی او در سوئد رایگان خواهد بود.



دراین مقاله درمورد مهاجرت اشاره ای شده است.

راهنمای سفارش انواع صندلی اداری، مدیریتی و کارمندی

عنوان: راهنمای خرید انواع صندلی اداری، مدیریتی و کارمندی

صندلی اداری,خرید صندلی اداری,قیمت صندلی اداریمبلمان و طور خاص صندلی اداری مهمترین عنصر در دفتر کار شما هستند. زیرا علاوه بر اهمیت ظاهری و طراحی محل کار، تمام افراد مجموعه ساعت ها بر روی این صندلی ها می نشینند.انواع صندلی اداری از جمله صندلی مدیریتی, صندلی کارمندی و صندلی های انتظار و غیره برای چیدمان اداره و محل کار شما مهیا هستند.قبل از خرید صندلی اداری باید به نکات زیادی توجه داشت. یکی از مهمترین موارد هماهنگ بودن پشتی صندلی با فرم کمر شماست. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع و دیگر بخش های صندلی. شما می توانید از طرق فروشگاه آنلاین صندلی مدیریتی و کارمندی انواع محصولات را با یکدیگر مقایسه نمایید و اقدام به خرید کنید.

قیمت صندلی اداری به عوامل بسیار زیادی از شرکت سازنده تا متریال مصرف شده و امکانات صندلی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت صندلی مدیریتی و کارمندی می توانید از برند های معتبر و یا فروشگاه های اینترنتی صندلی استعلام کنید.

ساعت های متوالی نشستن پشت میزکار، تماشای تلویزیون یا گفت و گپ های خانوادگی و دوستانه یا سفر به وسیله اتومبیل باعث تشدید کمردرد کسانی می شود که به دلایل مختلف از این درد رنج می برند. رعایت ارگونومی در مبل و صندلی باعث می شود که این مسئله به حداقل کاهش پیدا کند اما کمتر صندلی حکم صندلی طبی مناسب برای این گروه از افراد را دارد و بیشترطراحی ها به پیشگیری از آسیب های کمر کمک می کند.

میز آشپزخانهکمپانی Spine Design Ltd در دوبلین با تحقیق و تمرکز برروی این مسئله صندلی های خاصی را برای مبتلایان به کمردرد کرده که به گفته خود این شرکت تا حد زیادی توانسته برای این گروه مفید واقع گردد و افراد بتوانند ساعت ها بدون درد کمر روی این نشیمن ها سپری کنند. این دستاورد مهم به وسیله طراحی که موجب می شود کمترین فشار به ستون فقرات وارد شود به دست آمده.

چیدمان آشپزخانه

 

منبع: راهنمای خرید انواع صندلی اداری، مدیریتی و کارمندی

راهکارهای سنتی برای حفظ سلامت پوست در روزهای داغ تابستانی

عنوان: لاغری سریع,با مصرف ادویه هایی برای لاغری

پوست ما به طور طبیعی چربی تولید می کند تا پوست را نرم و مرطوب نگه دارد. این چربی طبیعی که سبوم نام دارد، اگر راهی برای خروج پیدا نکند در منافذ پوست گیر افتاده و محیطی مناسب برای بروز آکنه فراهم می کند. البته مسائل هورمونی نیز در بروز آکنه نقش مهمی دارند.

در هر حال افراد زیادی در سرتاسر دنیا هر روز به دنبال انواع محصولات بهداشتی و دارویی برای خلاص شدن از شر این دانه های گاها قرمز و ملتهب هستند. در این مطلب چند درمان کاملا طبیعی و خانگی را پیشنهاد می کنیم که تاثیر زیادی در کاهش وضعیت آکنه ها دارند و باعث تمیزی و صافی هر چه بیشتر پوست می شوند.


روغن بوته چای
اگر همیشه درگیر خرید محصولات شیمیایی هستید و تا کنون اسم روغن بوته چای را هم نشنیده اید، باید بگوییم که این روغن از گیاه «ملالوکا» گرفته می شود که بومی استرالیا است. این روغن خواص ضدالتهابی طبیعی قوی دارد و درمانی مناسب برای آکنه محسوب می شود. روغن بوته چای در مقایسه با محلول بنزوئیل پراکسید ملایم تر بوده، اما به همان اندازه در درمان آکنه موثر است.


البته باید بدانید که روغن بوته چای تاثیر خود را به تدریج ایجاد می کند، اما روش مطمئن تری برای مقابله با آکنه محسوب می شود. چند قطره از این روغن را با 20 تا 40 قطره عرق هاماملیس ترکیب کرده و با یک گلوله پنبه ای به صورت خود بزنید. یادتان باشد که از این درمان ضدآکنه، روزانه فقط دو بار استفاده کنید، چون بیش از این باعث خشک شدن پوست شده و ممکن است مشکل آکنه را تشدید کند.

 استفاده از روغن بوته چای، روش مطمئنی برای مقابله با آکنه محسوب می شود

  چای سبز
چای سبز حاوی ترکیبات ضدمیکروبی و آنتی اکسیدانی است که با آکنه مقابله می کنند. برای بهره مندی از این خواص، یک فنجان چای سبز دم کرده و اجازه دهید خنک شود. می توانید از این محلول به عنوان محلول تمیز کننده برای پوست صورت استفاده کنید. تمیز نگه داشتن پوست تاثیر زیادی در مقابله با آکنه دارد.

چای سبز حاوی ترکیبات ضدمیکروبی و آنتی اکسیدانی است که با آکنه مقابله می کنند

 عسل
خواص آنتی بیوتیکی عسل برای بهبود آکنه مفید خواهد بود. برای این کار می توانید یک قاشق چایخوری عسل را روی آکنه ها بمالید و یا اینکه نصف فنجان عسل را با یک فنجان بلغور جوی دو سر ترکیب کرده و به صورت ماسک روی پوست قرار دهید. کافیست که نیم ساعت صبر کنید و سپس پوست را به آرامی شستشو داده و خشک کنید.

 خواص آنتی بیوتیکی عسل برای بهبود آکنه مفید خواهد بود

نعنا
نعنا مازاد چربی پوست را که باعث بسته شدن منافذ می شود جذب می کند. برای پیشگیری از بروز آکنه، دو قاشق غذاخوری نعنای تازه را خیلی ریز خرد کنید و آن را با دو قاشق غذاخوری ماست شیرین و دو قاشق غذاخوری بلغور جوی دوسر ترکیب کنید. ماسک به دست آمده را به مدت 10 دقیقه روی پوست قرار داده و در نهایت با آب شستشو دهید. 

نعنا مازاد چربی پوست را جذب می کند و برای پیشگیری از بروز آکنه مفید است

 گیاه اکیناسه
در طب سنتی از گیاه اکیناسه برای تسریع بهبود جای زخم و مقابله با سرماخوردگی و آنفلوانزا استفاده می شود. باید بدانید که این گیاه خواص آنتی باکتریایی و ضدالتهابی دارد و برای مقابله با آکنه موثر عمل می کند. می توانید از دم کرده این گیاه برای شستشوی صورت استفاده کنید. کافیست یک گلوله پنبه ای را به این محلول طبیعی آغشته کرده و روی آکنه ها بزنید.  

گیاه اکیناسه برای مقابله با آکنه موثر عمل می کند

 آسپیرین
استیل سالیسیلیک اسید یا آسپیرین برای بهبود و درمان آکنه موثر است. این ترکیب باعث خشک شدن جوش ها و کاهش التهاب می شود. برای بهره مندی از این خواص، قرص را با مقدار کمی آب له کرده (4 عدد قرص را در 2 قاشق غذاخوری آب) و روی آکنه ها قرار دهید.   

گیاهان دارویی درمان آکنه,درمان آکنه صورت

گیاه بابونه
بابونه باعث کاهش التهاب ناشی از آکنه می شود. می توانید دو تا سه قاشق از این گیاه را با یک فنجان آب به مدت 15 دقیقه بجوشانید. محلول را صاف کرده و اجازه دهید خنک شود. سپس یک گلوله پنبه ای را به آن آغشته کرده و به صورت ضربه ای آرام روی پوست صورت بزنید. لازم است که قبل از استفاده، پوست خود را تمیز کنید.   

بابونه باعث کاهش التهاب ناشی از آکنه می شود

 گیاه هاماملیس
هاماملیس یک گیاه قابض طبیعی و فوق العاده است که جوش ها را خشک کرده و آلودگی های پوست را کاهش می دهد. برای بهره مندی از خواص این گیاه کافیست عرق آن را با یک گلوله پنبه ای تمیز به پوست بزنید. این کار را صبح و شب تکرار کنید.

هاماملیس یک گیاه قابض طبیعی و فوق العاده است که جوش ها را خشک می کند

 آلوئه ورا
آلوئه ورا شهرت زیادی در تسکین سوختگی، تسریع بهبود زخم، مقابله با عفونت و کاهش جای زخم دارد.

می توانید از ژل این گیاه برای مقابله با آکنه نیز استفاده کنید. کافیست ژل آلوئه ورا را به طور مستقیم روی آکنه ها قرار دهید.

ژل گیاه آلوئه ورا، برای مقابله با آکنه مفید است

 لیمو ترش
لیموترش مانند یک لایه بردار عمل می کند و باعث روشن شدن رنگ پوست و تمیزی آن می شود. این ماده غذایی، جای زخم را بهبود می دهد و از تشکیل کومدون های جدید پیشگیری می کند. کافیست یک گلوله پنبه را به آب لیموترش آغشته کرده و به پوست تمیز خود بزنید و بعد از 10 تا 15 دقیقه شستشو دهید.      

لیموترش مانند یک لایه بردار عمل می کند و باعث روشن شدن رنگ پوست می شود

سرکه سیب
سرکه سیب حاوی اسیدمالیک و اسیدلاکتیک است که لایه بردار بوده و قرمزی پوست را کاهش می دهند. این ترکیبات برای درمان و بهبود آکنه ها نیز مفید هستند. کافیست یک پیمانه سرکه سیب را با یک پیمانه آب مخلوط کنید و با یک گلوله پنبه ای به پوست بزنید.

اسیدهای چرب امگا 3
اسیدهای چرب امگا 3 خواص ضدالتهابی دارند که برای بهبود وضعیت پوست آکنه دار مفید هستند. برای بهره مندی از خواص این ترکیبات می توانید مکمل امگا 3 یا همان کپسول روغن ماهی را خریداری کرده و میل کنید. مصرف ماهی های چرب مانند ماهی تن، ماهی آزاد و تخم کتان نیز برای داشتن پوستی سالم و صاف مفید هستند.       اسیدهای چرب امگا 3 ، برای بهبود وضعیت پوست آکنه دار مفید هستند


7فایده مثبت اندیشی در زندگی!!

عنوان: 6 ویژگی انسانهای موفق و فراموش نشدنی!!

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که پر از مشکلات مختلف و افکار منفی است. اگر بخواهید همه چیز زندگی را خیلی جدی بگیرید به زودی خواهید دید که همه چیز از هم می‌پاشد. غم و اندوه، حرص و ترس ما را محاصره کرده‌اند، اما چیزهای مثبت و بسیار خوبی در زندگی وجود دارند که تعادل را در دنیا برقرار می‌کنند

. اگر می‌خواهید بر روی جریان مثبت زندگی سوار شوید باید عشق و امید و انگیزه و شادی را در سرتاسر زندگیتان پخش کنید.بعلاوه انسانهای مثبت اندیش لحظات بسیار لذت بخش و احساسات شیرینی را تجربه می‌کنند

که انسانهای منفی‌نگر نمی‌توانند آن لحظات را تجربه کنند: این بدان دلیل است که مثبت اندیشی دنیای واقعی شما را رنگارنگ می‌کند،حتی در لحظاتی که زندگی شما را تحت فشار قرار می‌دهد شما بایدنگاهتان به زندگی مثبت باشد.مشکلات و چالشهای زندگی تنها تجربه‌هایی هستند که به شما آموزش می‌دهند بیشتر منطقی باشید و همچنین چگونه در آینده با مشکلاتتان کنار بیایید. شما باید قدردان تجربه‌هایی باشید که زندگی در اختیار شما قرار می‌دهد زیرا این تجربه‌ها شما را در مراحل مختلف زندگیتان ماهر می‌کنند. در زیر با چند فایده مثبت اندیش بودن در زندگی آشنا شوید.


1.مثبت اندیشی باعث پیشرفت می شود
مثبت اندیشی همیشه مهمترین عامل پیشرفت مالی و شغلی بوده است. من مطمئن هستم که انسانهای مثبت اندیش همیشه شانس بیشتری برای موفقیت نسبت به انسانهای منفی‌نگر دارند. انسانهای مثبت اندیش معمولا زیاد در مشکلات غرق نمی‌شوند و سعی می‌کنند هر چه سریعتر راهی برای مدیریت موقعیت پیدا کنند. بعلاوه باید اعتقاد داشته باشید که همه مشکلات همه جوره حل خواهند شد، تنها کافیست که اعتماد به نفس داشته باشید و همه تلاشتان را برای حل مشکلات به کار ببرید.


2.چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارند
آیا تا به حال به چیزهای ساده اما زیبا در اطرافتان توجه کرده‌اید؟ متاسفانه مردم عادت کرده‌اند که فقط چیزهای منفی را ببینند و آنها را به سمت خود جذب کنند. چشمانتان را باز کنید و اطرافتان را خوب ببینید آنوقت چیزهای شگفت انگیز بسیاری را برای لذت بردن پیدا خواهید کرد. دلخوشی‌های ساده زندگی بسیار با ارزشند زیرا شما هرگز نمی‌توانید لبخندی را که بر روی لبان فرزندتان نقش می‌بندد و یا لحظات شادی را که در کنار دوستانتان می‌گذرانید با پول بخرید.زندگی شگفت انگیز است.


3.لحظات شاد در زندگی
به اعتقاد من هر شخصی در زندگی چیزی با ارزش و لذت بخش دارد. هنگامی که مجبورید در زندگی بر یک سری موانع جدی غلبه کنید باید دیدگاه مثبتتان را نیز همراه آن تقویت کنید. شما باید به خانواده، دوستان، شغلتان و همه لحظات باشکوه زندگیتان افتخار کنید. یک تکه کاغذ بردارید و همه ویژگیهای خوب و موفقیتهای زندگیتان را بر روی آن بنویسید و آنوقت متوجه خواهید شد هیچ چیز به آن اندازه‌ای که شما فکر می‌کنید بد نیست.


4.دارویی خوب برای لحظات سخت زندگی است
هر انسان مثبت اندیشی می‌داند که لحظات سخت و شاد زندگی همیشگی نیستند. انسانهای مثبت اندیش همیشه آمادگی لازم برای مقابله با چالشهای مختلف زندگی را دارند. بسیاری از انسانهای مثبت اندیش در لحظه حال زندگی می‌کنند و این راهکار آنها را در مقابل نگرانی و اضطراب گذشته و آینده در امان نگه می‌دارد. صبور باشید و آنگاه به زودی می‌بینید که مثبت اندیش بودن هزینه خود را در زندگی به شما خواهد پرداخت. از نظر یک انسان مثبت اندیش مانعی کوچک در سر راه رسیدن به هدف تتها یک فرصت است نه یک بار سنگین.


5.زندگی طولانی‌تر
بر اساس تحقیقات گسترده علمی، انسانهای مثبت اندیش بیشتر از دیگران سالم و جوان می‌مانند. افکار و نگرش مثبت باعث افزایش سطح دفاعی بدن می‌شود و بدن را قویتر می‌کند. تعادل روح بهترین دفاع بر ضد افکار منفی و بیماری‌هاست. مثبت اندیشی بهترین راه مبارزه با استرس است. اضطراب و استرس دائمی بسیار برای بدن و ذهن خطرناک است. بنابراین مثبت اندیشی به شما کمک می‌کند که عمر طولانی‌تری داشته باشید و از هر لحظه از زندگیتان لذت ببرید. پس اگر می‌خواهید کیفیت زندگیتان را بالا ببرید مثبت‌اندیشی را جایگزین منفی‌نگری کنید.


6.قدرت افکار مثبت
بسیاری از انسانهای مثبت اندیش به این نکته پی برده‌اند که افکار مثبت آنها در رسیدن به اهدافشان بسیار موثر است، همچنین مثبت اندیشی به آنها کمک می‌کند که همیشه حالشان خوب باشد. مثبت اندیشی بر روی احساسات شما تاثیر گذاشته و به شما کمک می‌کند که بر روی جنبه‌های مهم زندگیتان تمرکز کنید و در نتیجه این تبدیل به عادتی برای شما می‌شود که به جنبه مثبت هر چیزی فکر کنید. شما یاد خواهید گرفت که به همه چیزهای خوب در اطرافتان دقت کنید. اگر شما خودتان را متقاعد کنید که هر چیزی را می‌خواهید می‌توانید به دست بیاورید پس مطمئن باشید که در به دست آوردن آن موفق خواهید بود.


7.مثبت اندیشی کلید موفقیت شماست
مثبت اندیشان کسانی هستند که سریع برای هر کاری اقدام می‌کنند و منتظر معجزه نمی‌مانند کسانی که در زندگی قدمهای کوچکی برای زندگی بر می‌دارند شانس موفقیتشان در رسیدن به هدف بیشتر است. شما باید بدانید گریه کردن بر واقعیتهای منفی زندگی نتیجه‌ای را به دنبال نخواهد داشت. حرکت مداوم رو به جلو و مثبت اندیشی، در موفقیت را به روی شما باز خواهد کرد. یک فرد مثبت اندیش به چالشهای زندگی به دیده تجربه می‌نگرد.بیشتر شبه یک معجزه می‌ماند که در این روزگار سخت کسی باشید که همیشه نیمه پر لیوان را می‌بیند البته این بدان معنا نیست که همیشه شاد باشید. آیا شما فردی مثبت اندیش هستید؟ آیا افکار مثبتتان به شما کمک می‌کنند که با چالشهای زندگی بجنگید؟ تجربه‌های مثبت اندیشی خود را با دیگر کاربران ما در میان بگذارید…