سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

ظاهر آشپزخانه مدرن در دکوراسیون منزل

چیدمان  مدرن کمد لباس در دکوراسیون منزل
 

نظم و ترتیب بخشیدن به کمد ها در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و باید مرتب کردن کمد ها را در برنامه طراحی داخلی منزل گنجاند.


آشپزخانه تاثیر زیادی در زیبایی منزل دارد پس باید به نقش آشپزخانه در طراحی داخلی منزل توجه کرد و به دکوراسیون آشپزخانه اهمیت داد.


شما ممکن است کابینتی در آشپزخانه تان داشته باشید که اگر بتوانید درب هایش را باز بگذارید و باعث ایجاد مزاحمت در فضای اطراف شان نشوند، کاراتر خواهند بود. یا ممکن است فضایی برای ماشین لباسشویی و خشک کن خود در خانه نداشته باشید و مجبور باشید آن ها را در آشپزخانه قرار دهید. شما نمی خواهید این لوازم نمایان باشند اما از طرف دیگر در دسترس بودن شان نیز مهم است. برای چنین شرایطی بهتر است از کابینت هایی با درب های پاکتی استفاده کنید که باز شده و سپس به دو طرف کابینت می لغزند یا درب های دو تاشو که در امتداد یا کابینت هم جوار روی هم تا می شوند.

آشپزخانه قلب گرم و تپنده خانه و خانواده است؛ هر چه تمیز‌تر، خوش رایحه‌تر و مرتب‌تر، بهتر! وسایل اضافه را جمع کنید و داخل کابینت‌ها بگذارید. آیا هر روز به آب‌میوه‌گیری، مخلوط‌کن، توستر و ساندویچ‌ساز احتیاج دارید؟ اگر نه، جای مناسبی در کابینت برای آنها در نظر بگیرید.

 یک حمله برق‌آسا به آشپزخانه بکنید، دستمال‌های لکه و کهنه و پاره، ظروف ارزان‌قیمت شکسته، روزنامه باطله را دور بریزید.

در آشپزخانه هر چه قفسه‌بندی بیشتر باشد، کار شما آسان‌تر است. برای مثال، زیر میز غذاخوری سبد سیب‌زمینی و پیاز را با سیم‌ محکم کنید و ببندید یا اگر فاصله طبقات قفسه‌های شما زیاد است، قفسه‌ای از چوب ببرید و روکش رنگی یا پارچه‌ای برای آن انتخاب کنید و داخل قفسه قرار دهید.

اگر برای مهره‌های کمر و مفصل زانو احترام قایل هستید، اشیای سنگینی را که دایم استفاده می‌شود، بالاترین و پایین‌ترین جا نگذارید و برای بلند کردن ظروف سنگین خم نشوید، روی دو پا بنشینید سپس ظرف را بلند کنید.

بسته به شکل و چیدمان آشپزخانه، اکثر ما بعضی از فرم های کابینت گوشه ای را داریم. کابینت های گوشه احتمالا منفورترین کابینت ها در آشپزخانه هستند. دلیل اصلی آن از دست دادن کالاهایی است که در انتها قرار گرفته اند و دسترسی به آن ها سخت است و در نتیجه معمولا فراموش می شوند.

امروزه اکسسوری های کشویی بسیاری برای کابینت های گوشه وجود دارد. این تجهیزات کشویی به شما این امکان را می دهند که به همه ی اشیا دسترسی آسان داشته باشید و نگران پیدا کردن آن ها نباشید.

فضای زیر کابینت های بالایی مکان مناسبی برای ذخیره سازی های اضافه است. از قفسه هایی استفاده کنید که به صورت خاص برای زیر کابینت جهت نگهداری اقلامی از قبیل ادویه جات طراحی شده اند، بنابراین هربار برای برداشتن شیء مورد نظر خود نیازی به زیر و رو کردن کل اشیا ندارید.

گیره هایی برای نگهداری لیوان ها، بطری ها و حتی گیاهان خانگی وجود دارد. این تجهیزات نه تنها قابلیت کاربری فضای آشپزخانه را بالا می برند، بلکه از نظر زیبایی بصری نیز ارزشمند هستند.

افزودن نورپردازی در زیر کابینت هم جذابیت این فضا را بیشتر می کند و هم نور مورد نیاز برای فضای کار روی کانتر را تأمین می نماید.


برای داشتن آشپزخانه با ظاهری مدرن و لوکس میتوان از کابینت MDF که مزایای بسیاری نسبت به کابینت های دیگری از لحاظ مقاومت و زیبایی دارند استفاده کرد.

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی 

راهکارهای حرفه ای درست کردن کولر گازی در مؤسسات رسمی پیشرو

یادگیری کامل درست کردن ای سی یو در مؤسسات رسمی  پیشرو

یادگیری وصل کردن و ترمیم پکیج در اداره

کارگذاشتن واحد  بیرونی

جای نصب یونیت بیرونی باید به طوری انتخاب گردد که هوای بیرونی  و نویز حاصل از دستگاه مزاحمتی برای همسایگان بوجودنیاورد.
  وسیله باید مکانی  کارگذاشته شود که به آسانی هوای لازم توسط آن دمیده شود. در صورت رعایت نکردن این نکته هوای رفت کندانسور، بازگردانده میشود و باعث می گردد  متراکم کننده اورلد کند.    خروجی و ورودی دستگاه نباید پوشانیده شوند.

موسسه پارسه موسسه پارسه در زمینه نصب وتعمیر کولر گازی پکیج و تعمیرات اسپیلت فعالیت دارد.درهمین راستا موسسه پارسه دوره های آموزش نصب کولر گازی به بهترین شکل برگزارمیکند


آماده سازی و نصب لوله ها

    ابتدا فاصله بین یونیت خارجی و داخلی را به دقت اندازه گیری کنید. می توانید اول روی دیوارها را با استفاده از مداد و خط کش، خط کشی کرده و سپس با قراردادن متر روی خطوط کشیده شده که مشخص کننده محل عبور لوله ها می باشند، فاصله های غیر مستقیم را اندازه گیری کنید.
    در هنگام برش لوله 10% بیشتر از فاصله اندازه گیری شده لوله را برش دهید.
    لوله را با زاویه صفر درجه ببرید. برش زاویه دار، محدب و یا مقعر باعث بروز نشتی گاز مبرد خواهد شد.
    از لوله بر دیسکی در خصوص برش لوله های مسی استفاده کنید. استفاده از اره آهن بر برای برش لوله علاوه بر دندانه دار شدن مقطع لوله باعث نفوذ براده و پلیسه داخل لوله می شود. لازم بذکر است هنگام استفاده از لوله بر دیسکی از روغن استفاده نکنید.
    از ابزار مناسب جهت بر طرف کردن پلیسه در مقطع لوله استفاده کنید . حتما مطمئن شوید که پلیسه داخل لوله نفوذ نکند. جهت پرهیز از نفوذ پلیسه در زمان پلیسه گیری لوله را سر پایین بگیرید و یا با پر کردن لوله با یک پارچه تمیز پلیسه گیری را انجام دهید و سپس پارچ را با حتیاط و به صورت سر پایین خارج کنید.



    هشدار :
    در صورت نفوذ پلیسه و لراده لوله مسی در داخل سیستم کمپرسور و سایر قطعات موجود در مدار تبرید، دستگاه دچار مشکل اساسی خواهد شد. وجود پلیسه سر لوله ها باعث نشت گاز خواهد شد.
    پس از بریدن لوله و برطرف کردن پلیسه داخلی، ابتدا مهره برنجی را از لوله رد کرده و سپس توسط لاله کن، سر لوله را لاله کنید.

    نکته:
    میزان بیرون آمدگی لوله از سطح قالب ابزار حدود 0/5 میلیمتر برای R22 می باشد.
    برای اطمینان از عدم نشتی باید سر لوله یکنواخت، صاف و بدون ترک باشد.
    در صورت استفاده از گاز R 410a برای لاله زنی از ابزار مخصوص استفاده شود.
    ابزار معمولی
    بر حسب میلیمتر  ابزار مخصوص
    بر حسب میلیمتر  DIAMETER OF TUBE
    1/5 - 1  0/5 - 0  6/35 ( 1/4 اینچ )
    1/5 - 1  0/5 - 0  19/05 ( 3/4 اینچ )
    برای اتصال بهتر، مهره را روی لوله زبانه دار بطور مستقیم قرار دهید و در لحظه اول مهره اتصال را بدون فشار ببندید تا کامل جفت شوند.
    پس از سفت کردن مهره توسط دست به کمک دو آچار معمولی و آچار ترک مهره را سفت کنید.
    مطمئن شوید قبل از بستن مهره اتصال، محل مشخص شده با گریس مخصوص کاملا چرب شده باشد، زیرا باعث جلوگیری از نشت گاز می شود.
    در جدول زیر مقدار نیروی لازم جهت سفت کردن مهره نشان داده شده است.











    قطر مهره 6 پر
    ( MM )  نیروی سفت کردن مهره
    ( N-M )
    6  20 – 15
    10  35 – 31
    12  55 – 50
    16  65 – 60





تذکرات مهم :

    در ابتدای لوله های ارتباطی یونیت داخلی و سپس یونیت خارجی را وصل کنید.
    قبل از زبانه کشی لوله، مهره اتصال را فراموش نکنید.
    مجموعه لوله را از قسمت اتصالی به یونیت داخلی تا قسمتی که وارد سوراخ دیوار می شود بصورت کامل نوار پیچ کنید.
    حداکثر طول مجاز لوله بصورت افقی بین یونیت خارجی و داخلی 10 متر می باشد.
    حداکثر ارتفاع مجاز لوله بصورت عمودی بین دو یونیت داخلی و خارجی 5 متر می باشد.



}

تحصیل در آمریکا در مقطع کارشناسی و دلایل مهاجرت به اتریش

راه های تحصیل در ایتالیا در مقطع پشرفته و دلایل مهاجرت به ایتالیا


اکنون دانشجوهای بسیاری از اقصی نقاط جهان هستند که بدنبال تحصیل در دانشگاههای معتبر اروپا میباشند، از بین این کشورها کشور ایتالیا شرایط قابل توجهی را برای دانشجوهای خارجی بخصوص دانشجوهایی که از کشورهای جهان سوم و آسیایی به ایتالیا سفر میکنند در نظر دارد. تحصیل در ایتالیا در هر سه مقطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری امکان پذیرمیباشد.

تحصیل در ایتالیا این امکان را برای شما بوجود می آورد که بصورت رایگان در معتبر ترین دانشگاههای دنیا مشغول به تحصیل باشید، علاوه بر این حتی در اکثر مواقع برای دانشجوهای خارجی امکان گرفتن بورس تحصیلی بالای 70 درصد میباشد که معمولا موفق به اخذ آن میشوند.

 

تحصیل در مقطع لیسانس

متقاضیان به تحصیل در مقطع کارشناسی در ایتالیا می بایست پس از کسب مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی  اقدام به اخذ پذیرش دانشگاه های ایتالیا کنند. از سال1998 متقاضیان با تکمیل فرم جایابی و ارسال آن به وزارت دانشگاه ها وعلوم و فناوری ایتالیا ،می توانند بدون امتحان ورودی وارد مقطع کارشناسی شود.

البته روش دیگری نیز به علاقمندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ایتالیا در ایران ارائه می شود. سفارت ایتالیا در تهران هر ساله کلاس های زبان ایتالیایی برگزار می کند. که در آن در طول 3 ترم ، سه کتاب (Espresso) تدریس می شود. که هر ترم شامل 33 جلسه ی 2 ساعته ودر سه روز هفته می باشد.

در صورتی که دانشجو بتواند 90% نمره را درامتحانات بدست آورد می تواند جهت اخذ پذیرش و اخذ ویزای ایتالیا به سفارت معرفی می شود. البته این کار پس از آموزش دو کتاب اول صورت می گیرد.

البته گفتنی امکان تحصیل در ایتالیا به صورت انگلیسی هم امکان پذیر است و دانشجو میتواند بدون هیچ مدرک زبانی در ایتالیا به زبان انگلیسی تحصیل کند، پس دیگر شاید به شکل سابق نگرانی بابت گرفتن نمره آیلتس برای تحصیل در ایتالیا وجود ندارد.

مقطع لیسانس در کشور ایتالیا 4 ساله است. دانشجویان مقطع کارشناسی کشور ایتالیا مجوز کار در محدوده ای 10 ساعته بصورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین 8 تا10 یورو به ازای هر ساعت می باشد که که مجموع درآمدهای حاصله از کار دانشجویی میتواند براحتی هزینه های زندگی و تحصیل فرد را در یک سال پوشش دهد . البته قابل توجه متقاضیان تحصیل در مقطع لیسانس در ایتالیا که اخذ بورسیه های تحصیلی در این مقطع نیز امکان پذیر است.

 تحصیل در ایتالیا در مقطع فوق لیسانس

ایتالیابا داشتن معتبرترین دانشگاه های اروپا، سر آمد کشور های اروپایی در بحث آموزش است و به همین دلیل بسیاری از علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر نظیر فوق لیسانس کشور ایتالیا را برای اتمام دوره خود انتخاب می کنند، چرا که ایشان می توانند بصورت کاملا رایگان مدارک تحصیلی خود را از بهترین دانشگاه های اروپا اخذ نموده و شانس خود را جهت اخذ بورسیه های تحصیلی در مقطع فوق لیسانس و دکتری افزایش دهند. دوره تحصیلات کارشناسی ارشد در کشور ایتالیا دو ساله است.
دروس دانشگاهی کشور ایتالیا به دو صورت ایتالیایی و انگلیسی تدریس میشوند. متقاضیان می توانند در دانشگاه های انگلیسی زبان تحصیل کنند و برای تحصیل به زبان انگلیسی نیاز به هیچ مدرکی نمیباشد وبدون مدرک زبان میتوان تحصیل کرد. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد کشور ایتالیا مجوز کار در محدوده ای 20 ساعته بصورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین 8 تا10 یورو به ازای هر ساعت می باشد که که مجموع درآمدهای حاصله از کار دانشجویی میتواند هزینه های زندگی و تحصیل فرد را در یک سال پوشش دهد.

تحصیل در مقطع دکتری

دانشگاههای ایتالیاجزو برترین دانشگاههای اروپا میباشند که متقاضیان بسیار زیادی از کل کشورهای دنیا دارد. افرادی که متقاضی تحصیل در مقطع دکتری ایتالیا هستند این شانس را دارند که علاوه براینکه بصورت رایگان تحصیل میکنند همچنین بورسیه های تحصیلی از دانشگاه دریافت کنند که تمامی هزینه های زندگیشان را پوشش میدهد همچنین برتری دیگری که دانشگاههای ایتالیا نسبت به سایر دانشگاههای اروپا دارد اینست که بصورت انگلیسی هم میشود تحصیل کرد و همچنین هیچ مدرک زبانی از متقاضی نمیخواهد فقط کافیست شخص دانشجو در حد برقراری ارتباط آشنایی با زبان داشته باشد.برای اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع دکتری شخص متقاضی نیازمند گذراندن دیپلم 12 ساله و لیسانس 4 ساله و فوق لیسانس 2 ساله میباشد.

 

 

 مهاجرت به استرالیا- اقامت استرالیا - اقامت استرالیا 

 

 

توصیف اقسام کاندم های میوه ای و شناختن مراکز خرید محصولات زوج ها

توصیف انواع کاندم های خارجی و معرفی فروشگاه های خریدن محصولات خانواده

در همین راستا مقاله زیر که به معرفی انواع کاندوم و روش های خرید کاندوم می پردازد را بخوانید

پنج درصد کاندومها ممکن است به دلایل زیر از روی آلت لغزیده و کاملا خارج شوند، و یا ۱۳-۳ درصد از روی آلت لغزیده و اندکی از آلت بیرون آیند:

۱- استفاده از کاندوم های با اندازه بزرگتر از آلت.

۲- استفاده بیش از اندازه از مواد لغزنده کننده پیش از کشیدن کاندوم روی آلت (تنها یک قطره کافیست)

۳- نگرفتن حلقه کاندوم با دست پیش از خارج ساختن آلت از دستگاه تناسلی زن.

۴- خارج نساختن آلت از دستگاه تناسلی زن بلافاصله پس از انزال.

مزایای استفاده از کاندوم:

۱- کاندوم تنها ابزار پیشگیری از بارداری است که از سرایت بیماریهای منتقله از راه جنسی جلوگیری می کند. (هنگامی که بطور صحیح و مداوم استفاده شوند). برای مثال کاندوم ریسک انتقال ویروس HIV را تا ۹۰ درصد کاهش میدهد.

۲- یکی از روشهای مطمئن جلوگیری از بارداری می باشد. (در صورتی که بطور صحیح و مداوم استفاده شوند).

۳- فاقد عوارض جانبی همچون دیگر روشهای جلوگیری از بارداری می باشد. (به استثنای حساسیت زا بودن لاتکس در برخی افراد)

۴- ایمن بوده و دسترسی به آنها آسان است. بطوری که در تمام داروخانه ها موجود بوده و نیازی به نسخه پزشک برای خریداری آنها نیست.

۵- در اشکال، اندازهها، رنگها و طعمهای گوناگون عرضه می گردند.

۶- تاثیری بروی قدرت باروری دو جنس نمی گذارد.

۷- آمیزش جنسی تمیزتر انجام می گیرد.

۸- با جلوگیری از بارداری و سرایت بیماریهای آمیزشی، استرس و اضطراب در دو جنس کاهش یافته و به تبع آن رابطه جنسی لذت بخش تر صورت می گیرد.

۹- با کاهش تحریک پذیری در مردان، تحمل مردان را افزایش داده و انزال زودرس را به تعویق می اندازد.

۱۰- ارزان قیمت هستند.

معایب کاندوم:

۱- از کارایی دیگر روشهای پیشگیری برخوردار نیست.

۲- استفاده مداوم و صحیح از آن مستلزم عزم و انگیزه می باشد.

۳- نیاز به همکاری شریک جنسی دارد.

۴- کاهش لذت جنسی و ایجاد وقفه در فعالیت جنسی.

۵- نیاز به نگهداری مناسب و اصولی دارد.

به همین دلیل آموزش بالا که به توصیف انواع کاندوم و مدل های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه نمایید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

دکورفضای آشپزخانه

عنوان: قالب آشپزخانه شیک




دکوراسیون آشپزخانه لوکس و امروزی به شما در طراحی زیبا و منحصربفرد فضای داخلی آشپزخانه تان کمک میکند.

امروزه نه تنها سبک زندگی بلکه دکوراسیون ها , رنگها, تزیینات و همه چیز به صورت مدرن در امده است و همانطور که انسان خواهان تنوع و زیبایی است علاقه مند به هر چیزی که جدید باشد خواهد بود. دکوراسیون های مدرن در هر بخش از خانه که باشد قانون هایی مختص خود دارند و آنهم یک نوع بی نظمی منظم است. اگر دقت کنید از ترکیبات و تناقضات زیاد استفاده می شود به عنوان مثال رنگهای مختلف و متنوع در یک بخش ترکیب شده و چیزی متفاوت نتیجه می دهد. پس برای داشتن خانه و البته دکوراسیون آشپزخانه ای مدرن بسنده به یک سبک و طیف رنگ خواص نباشید. در تنوع تزئینات جسارت داشته و ترکیبات را با تفکر انتخاب کنید.

با این روش ها می توانید آشپزخانه خود را برای اوقاتی که غذا درست می کنید یا کارهای دیگری در این مکان انجام می دهید آماده کنید. روش هایی که هم ساده و هم کم خرج هستند و اوقاتی که در آشپزخانه می گذرانید را مفید و لذتبخش می کنند.

نورپردازی موضعی و کاربردی در آشپزخانه‌های امروزی امریست ضروری. در نور پردازی خاص به طور مثال نورپردازی کانتر ها جلوه و نمای خاصی به آشپزخانه ی شما می بخشد. حضور لوستر های سقفی طراحی شد و خاص نیز می تواند جلوه ی خیره کننده ای به آشپزخانه ی شما ببخشد.

سبزی ها و ادویه جات تازه را دم دست خود قرار دهید. سبزیجات تازه به غذا طعم بهتری می دهند، پس بهتر است گلدانی در نظر بگیرید و سبزیجات موردنیاز را خودتان پرورش دهید و در صورت نیاز به آنها، به آنها دسترسی فوری داشته باشید. باغچه سبزیجات عمودی مانند باغچه این تصویر در آشپزخانه شبیه به اثری هنری هستند. البته درست است که نگهداری چنین چیزی در آشپزخانه کمی دردسر دارد، و پرورش گیاه به نور، آب و هوای تازه نیاز دارد، ولی می توانید گلدان یا شیشه های کوچکی تهیه کنید و داخل آنها خاک بریزید و بذر گیاهی را بکارید که کمتر به نگهداری نیاز داشته باشد.

محصولاتی که خودتان پرورش می دهید را به نمایش بگذارید. در بشقاب یا کاسه یا میوه خوری، میوه ها و سبزیجاتی که خودتان پرورش داده اید را بچینید یا اگر کیک درست کرده اید آن را در ظرف زیبایی روی میز قرار دهید. این کار به شما الهام می دهد تا همیشه آشپزخانه خود را با میوه ها و سبزیجات رنگارنگ شاد و مفرح نگه دارید و اولین چیزی باشند که هنگام ورود به آشپزخانه چشمتان به آنها می افتد.

استفاده از ظروف صیقلی و مدرن همه چیزی است که به عنوان تزیینات در یک آشپزخانه مدرن دیده می‌شود، در آشپزخانه هایی که ظروف پخت و پز به حالت آویز در فضا قرار می گیرند، ظاهری مدرن تر و صنعتی تر به فضای آشپزخانه های شما می بخشد و آشپزخانه ها را از حالت همیشگی خود خارج می کند.

در عصر تکنولوژی هستیم و هر کجای خانه که قدم می گذاریم نیاز به حضور ابزار آن احساس می  شود، ابزارهایی اعم از موبایل، تبلت ها و ... آشپزخانه های امروزی هم از هجوم تکنولوژی در امان نمانده اند و فضایی را در خود به آن ها اختصاص داده اند.


هنگام آشپزی موزیک دلخواهتان را گوش دهید. یک رادیو یا دستگاه پخش کوچک و جمع و جور در آشپزخانه بگذارید تا بتوانید از موزیک یا برنامه های رادیو لذت ببرید و یا وقتی در آشپزخانه مدتی مشغول هستید، چیزی که دوست دارید گوش دهید. بعضی ها دوست دارند بجای موزیک برنامه های صوتی آموزش زبان گوش کنند. این کار نیز گزینه خوبی برای استفاده از زمان است

دکوراسیون - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی