سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

بهترین فصل برای تور چین چه زمانی می باشد

تور لحظه آخری چینو مسافرت به این سرزمین به مدت چند دهه گذشته خیلی توسعه یافته است. سرزمین چین را به مثال ازجمله از پررونق ترین بازار های گردشگری می دانند.کشور چین از دید گردشگر و بازدید کننده در جایگاه سوم جهانی قرار دارد.تعداد افرادی که در سال 2010 از چین بازدید کرده اند در حدود 56 میلیون نفر بوده است.با توجه به آمار های اعلام شده احتمال تبدیل شدن چین به بزرگترین کشور توریستی دنیا در سال 2020 وجود دارد.

چین به دلیل وسعتی که دارد از تنوع آب و هوایی بالایی برخوردار است که بر اساس آن آب و هوای چین به سه قسمت شمالی ، مرکزی و جنوبی تقسیم می شود. بهترین تنوع آب و هوایی را قسمت شمالی در اوایل تابستان و اواخر پاییز دارد. وزش باد در طی ماه های مارس و آوریل ، آلودگی ها را ازبین می برد اما گاهی گرد و غبار و خاک را از ارتفاعات به قسمت های شمالی پکن می آورد که این به دلیل

عدم مدیریت صحیح منابع آبی است. در این شرایط آسمان تقریبا زردرنگ می شود.در قسمت های جنوبی چین بارش های مناسبی را در ماه های نوامبر و فوریه داریم اما در تمام ایام سال دستگاه های سرمایشی روشن هستند. در قسمت مرکزی چین تابستان ها و زمستان های ملایم تری داریم.
دسترسی به خدمات پزشکی در چین :برای دسترسی به خدمات پزشکی در چین کافی است با شماره ۱۱۰ تماس بگیرید. هر گونه خدمات پلیس، اورژانس و آتش نشانی نیز با این مرکز است.میزان مالیات در چین :میزان مالیاتی که هتل ها به صورت حساب اضافه می کنند ۱۰ تا ۱۵ درصد است . رستوران ها هم کمی حق سرویس می گیرند.

 ولتاژ برق مصرفی در چین :

ولتاژ برق مصرفی در چین ۲۲۰ ولت بوده و پریزهای آن دوشاخه فلت هستند.

امیدواریم که تور ارزان چین به شما خوش بگذرد

بهترین تایم برای تور روسیه چه زمانی می باشد

تور دبی یکی از نواحی سرزمین امارات متحده عربی است. دبی در جنوب کشور ایران و در پیرامون خلیج پارس و در شبه جزیره عربستان جای دارد. این شهر کلان ترین منطقه کشور امارات نیز است.

  در سال 1388،ریزش اصلی‌ترین طبقه برج خلیفه که بلندترین برج جهان لقب گرفته بود فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری را حیرت‌زده کرد. طبقه چشم‌انداز برج خلیفه دبی اصلی‌ترین طبقه رصد شهر برای جلب گردشگران و سرمایه‌گذاران از سراسر دنیا محسوب می‌شد که تنها پس از 35روز از مراسم افتتاح برج فروریخت
 
اما نکته قابل توجه درخصوص این شهر توریستی، وجه قالب سرمایه داری و استثمار مدرن توسط کشورهای غربی می باشد. در حال حاضر این شهر عربی به آزمایشگاهی برای پیمانکاران اروپایی و آمریکایی و معماران غربی بدل شده است. این گروه با طرح های بلندپروازانه خود که هیچ تناسبی با نیازهای اساسی شهر در حوزه ساخت و ساز و محیط زیست ندارد، تنها به افزون طلبی و رویاهای کودکانه شیوخ عرب پاسخ می دهد. در حقیقت نظام سرمایه داری غرب، با کنار هم قرار دادن دلارهای نفتی و آمال و آرزوهای این شیوخ به چنین پاسخی برای اهداف خود رسیده است و سرمایه موجود به سمت سودجویی نامحدود و نامشروط در حرکت است و چیزی آن را محدود نمی کند و این همان ویژگی بارز نظام سرمایه داری است، یک رابطه استثماری و ابزاری، نسبت به طبیعت و انسان ها.


  جزایر مصنوعی امارات؛ نواقص فنی و خطا های فاحش اجرایی که شاید تنها پس ازصرف هزینه های میلیاردی خودنمایی کرد
 
دبی که در سالهای ابتدایی قرن بیست ویکم با افزایش گسترده پروژه های ساختمانی خود توانسته بود توجه جهان را به خود جلب کند، با آغاز بحران اقتصادی جهانگیر در سالهای 2007و 2008 میلادی، دچار سقوط شدیدی در بازار ساخت و ساز شد. در سال های رونق و رشد ساخت،به ویژه در سال های 2004 تا 2006 ،دبی شاهد پدیداری سبک های گوناگون معماری در ساختمان های خود بود که بیشترشان، تعبیر مدرن از معماری اسلامی را یدک می کشیدند. مهمترین دلیل این روند که در کشورهای عربی و به ویژه دبی پیگیری می شد، حضور دفاتر برتر معماری و مهندسی دنیا در این بازار رو به رشد و پر رونق بود. در همین دوران، دبی همچنین توانست رکوردهایی از بزرگ ترین ها و بلندترین های دنیا را هم از آن خود کند. از جمله اینها می شود به بلندترین ساختمان دنیا، "برج خلیفه" با ارتفاع 828 متر و بزرگ ترین مرکز خرید از لحاظ مساحت کلی،(دبی مال با مساحت یک میلیون و 124 هزار متر مربع)بزرگ ترین آبنمای دنیا،"دبی فانتین" به طول 275 متر و پرتاب 150 متر و بزرگ ترین هتل ساخته شده دنیا، "برج رز و ریحان" با 333متر اشاره کرد.



  تعبیر دیگری از دبی که بسیار از آن سخن گفته می شود، تصنعی بودن شهر است که هرگز به یک شهر واقعی با هویت واحد نمی ماند

هدف اصلی یعنی جلب توجه جهانی برای جذب بیشتر گردشگران و نیز سرمایه های بین المللی به میزان زیادی موفقیت آمیز بود. هرچند سرعت رشد دبی و دستاوردهای آن، می تواند به لحاظ کمی تحسین برانگیز باشد؛ اما از نظر کیفی بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است. شتاب بیش از حد در انجام پروژه های دبی، همواره مطالعات اولیه بررسی های بنیادین را فدا کرده است. در سال 1388، ریزش اصلی‌ترین طبقه برج خلیفه که بلندترین برج جهان لقب گرفته بود فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری را حیرت‌زده کرد.

طبقه چشم‌انداز برج خلیفه دبی اصلی‌ترین طبقه رصد شهر برای جلب گردشگران و سرمایه‌گذاران از سراسر دنیا محسوب می‌شد که تنها پس از 35روز از مراسم افتتاح برج فروریخت. این برج که 828 متر ارتفاع و 160 طبقه دارد، بلندترین آسمانخراش دنیا شناخته شد و ترسیم‌کننده برترین مکان برای جلب سرمایه‌گذاران و گردشگران از سراسر جهان و نیز مهم‌ترین مکان درآمدزایی برای دبی محسوب می‌شد. اما این واقعه، تمامی برنامه‌ریزی‌های کوتاه و بلند‌مدت جلب سرمایه‌ برای دبی را پیرامون این برج در‌آمدساز ساقط کرده است. به همین دلیل دستاوردهای دبی که از نظر اندازه ای کمی کارفرمایان را راضی و توجه رکوردداران را جلب می کند، عمدتا دارای کیفیت شایسته ای نیست.



امیدواریم تور لحظه آخری دبیبه شما خوش بگذرد

مناسب ترین زمان برای تور روسیه چه زمانی می باشد

تور دبیازجمله از نواحی کشور امارات متحده عربی می باشد. دبی در جنوب دولت ایران و در اطراف خلیج پارس و در دولت عربستان جای دارد. دبی کلان ترین منطقه سرزمین امارات نیز است.

طبق آمار بدست آمده اکثریت جمعیت شهر دبی را ساکنان غیر محلی شکل می دهند که عدم توجه به فضاهای شهری، تاثیر سو و مستقیمی بر زندگی و روحیه اجتماعی آنان گذاشته است و می توان آن را یک افسردگی اجتماعی نامید. این موضوع، نشانگر خلاء احساس تعلق ساکنان چند ملیتی آن، به شهر است. در دبی و سایر شهرهای امارات متحده عربی علاقه مفرطی به ماشین‌های آخرین مدل  وجود دارد. اما دبی روزهای سختی را می‌گذراند. هنگامی که دبی کانون اقتصاد نفت و مرکز بازار شکوفای املاک بود، خارجی‌ها به خصوص بریتانیایی‌ها در این بازار داغ سرمایه‌گذاری کردند. خارجی‌های تازه ثروتمندشده در این دوران آخرین ماشین‌های اسپرت ایتالیایی و آلمانی را برای تکمیل کردن سبک زندگی میلیونری‌شان خریدند و بعد بحران اقتصاد جهانی رخ داد و حباب ثروت همه این افراد ترکید.
 
 
شمار زیادی از زیباترین ماشین‌های ساخته‌شده تا به حال از هنگام سقوط مالی دبی در هر سال بوسیله افراد خارجی‌ و محلی به حال خود رها ‌شده‌اند چرا که آنها در مواجهه با بدهی‌های کمرشکن گریخته‌اند. صاحبان هراسان این ماشین‌ها که توان پرداخت بدهی‌های سنگین‌شان را ندارند و با حداکثر سرعت خود را به فرودگاه می‌رسانند، ماشین‌های‌شان را در پارکینگ فرودگاه رها می‌کنند و با پرواز بعدی از دبی خارج می‌شوند و هرگز باز نمی‌گردند.  و این ها تنها بخشی از مصادیق بی هویتی در این شهر شیخ نشین می باشد.



سخن پایانی اینکه، در تمدن های کهن، اغلب انسان ها به سنت های حکیمانه ای که ریشه های قدسی داشت، ارزش بسیاری قائل بودند. ولیکن نظام سرمایه داری، دائما با گدشته دور و نزدیک افراد در ستیز است و تقید به گذشته را به عنوان یک ضد ارزش معرفی و شخصیت اورا به یک عنصر بازاری بدل می کند. "اریک فروم"، فیلسوف یهودی (آمریکایی و آلمانی تبار و از روانشناسان مدافع تفکرات اومانیست) هر چند خودش مدافع سرمایه داری است، اما در کتاب "داشتن یا بودن" می نویسد: "انسان مدرن، شخصیتی بازاری است، به این معنا که من همانم که شما می خواهید و از خودم هیچ هویت ثابتی ندارم. اگر هویت انسان در دوره مدرن ،سیال نباشد، نمی توان در او مرتب احساس نیاز به وجود آورد".


امیدواریم تور دبیبه شما خوش بگذرد

برای چی بهینه سازی سایت مهم است؟

متد های ساخت متن جدید بخش 1

متاسفانه در این روزها اکثر وب سایت ها به ویژه وب سایت های تازه کار به جای ایجاد متن جدید اقدام به کپی برداری از نوشته تارنما های دیگر میکنند . بسیاری از این کاربران نمیدانند که چگونه میتوانند متن جدید و اختصاصی خود را ایجاد و منتشر نمایند ، برخی دیگر نیز به تصور اینکه تولید مطلب نو کاری سخت و نشدنی است اقدام به کپی کردن از دیگر تارنما ها می نمایند . ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در وب سایت  گوگل درحال سرچ یک مطلب خاص باشید اما در چندین تارنما مختلف که از رتبه های گوگل باز کرده اید ، متن های یکسان و بدون کوچکترین تغییرات مشاهده کنید ! حتی در بسیاری از موارد ممکن است به دنبال دانلود یک مطلب باشید و لینک آن در وب سایت اولی که بازدید کرده اید دارای مشکل باشد ، احتمال زیادی وجود دارد که همین لینک دقیقا در پایگاه های دیگر کپی شده باشد ، در نتیجه شما به این راحتی ها نمیتوانید مطلب دلخواه خود را بیابید.

مدل های ایجاد محتوای نو بخش دوم
ایجاد مقالات جدید یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن محتوای تهیه شده توسط سایرین دور کنید و به فکر تولید متن جدید باشید ، میتوانید از راه ترجمه مطالب روز دنیا به زبان انگلیسی یا سایر زبان ها ، تحلیل و بررسی نظرات مربوط به مقالات موجود در اینترنت ، خواندن متن ها وب سایت های دیگر و بازنویسی آنها به همراه تصحیح خطاهای تخصصی و املایی احتمالی ، و نوشتن مطالب نو و جنجالی در زمینه کاریتان اقدام به ایجاد مقالات جدید  کرده و گوگل را وادار به امتیاز دهی به مقالات نوشته شده توسط خودتان نمائید .



انجام مصاحبه های حرفه ای
مصاحبه یکی از موضوعات مورد علاقه مخاطبین می باشد و تجربه نشان میدهد که همیشه از مصاحبه استقبال خوبی می شود.
 مصاحبه با افراد موفق میتواند یکی از راه های نوشتن نوشته نوباشد.

این محتوای بدست مرکز طراحی سایت اراک آماده گردیده است.


ایجاد قالب تارنمای به صورت سبک قسمت 3

استفاده کردن از تصویر بهینه شده در تمپلیت
یکی از مهم ترین مسائل طراحی قالب ، به کار گرفتن عکس های با زیبا اما بهینه میباشد. امروزه گرافیک در تارنما های مختلف نقش بسیار اساسی را بازی میکند اما به کاربردن هر عکسی به صرف گرافیک قابل توجه توصیه نمیشود چون برخی از عکس ها وزن بالایی داشته و باعث کم شدن سرعت بارگذاری صفحات پایگاه میشود. میتوانید برای رفع این مشکل از نرم افزارهای قدرتمندی مانند  XAT image optimizer استفاده کرده و وزن عکس های خود را بدون از دست دادن کیفیت ، کاهش دهید تا برای به کار بردن در قالب صفحاتتان مفید باشد.

به یاد داشته باشید یکی از مهم ترین قسمت های طراحی تارنمای مبحث کدنویسی قالب ست . خیلی از صاحبان کسب و کارهای آنلاین فکر میکنند تمپلیت تارنمای  تنها برای ظاهر تارنمای مفید است و باید به گونه ای ساخت گردد که توانایی جذب کاربر را داشته باشد ، عموما مدیران کسب و کارهای اینترنتی به مسائل جانبی در کدنویسی تمپلیت توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل بهینه بودن  تمپلیت پایگاه از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

 

این مقاله توسط پایگاه طراحی سایت ارزان تهیه گردیده است.