سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

یادگیری سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

اززبان مهندسین سوال می شود اختلافی میان طراحی سایت ارزان و گران هست ؟

آیا فرقی بین طراحی سایت ارزان و پرهزینه وجود دارد ؟

اززبان مهندسین سوال می شود تفاوتی میان طراحی سایت ارزان و پرهزینه هست ؟

اختلاف در خرج برای ساخت سایت, علت های افزایش قیمت طراحی سایت

نخستین پرسشی که اکثر مردم که درپی سفارش طراحی سایت میباشند از ما میپرسند ،

 قیمت طراحی سایت میباشد . تقریبا اکثر این افراد در سوال دوم خود درباره تفاوت طراحی سایت ارزان و گران سوال میپرسند و علاقه مند هستند که بدانند تفاوت ساخت سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه طراحی آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

امکانات درخواستی
اولین چیزی که باعث کم یا زیاد شدن هزینه طراحی یک سایت میشود ، امکانات درخواستی مشتری میباشد . گاها مشتری نیازی به یک سایت با امکانات بسیار زیاد نمیباشد

و با ساده ترین امکانات موجود نیازهایش مرتفع میگردد ، در این شرایط هزینه طراحی چنین سایتی نسبت به سایتی که دارای امکاناتی بسیار پیچیده و سفارشی شده میباشد

تفاوت خواهد داشت زیرا برای طراحی یک سایت ساده در قیاس با سایتی پر از امکانات سفارشی شده وقت و انرژی کمتری لازم میباشد. دربرخی موارد ممکن است

برای طراحی بخش های مورد نیاز مشتری نیاز به کدنویسی های فراوان باشد ، در برخی موارد دیگر نیز ممکن است موارد مد نظر مشتری به راحتی قابل طراحی باشد.

از طرفی میتوان به تفاوت بین طراحی سایت استاتیک و داینامیک اشاره کرد که میتوانند در هزینه های طراحی سایت باعث افزایش یا کاهش قیمت شوند.

پس در نظر داشته باشید که هرچه امکانات درخواستی مشتری بیشتر ، پیچیده و سفارشی تر باشد ، هزینه طراحی سایت نیز افزایش می یابد.



چگونه لینک سازی داخلی مناسبی داشته باشیم

چطور لینک سازی داخلی عالی انجام دهیم

لینک سازی داخلی  در این نوشته می خوام به روش های ساختن لینک های درونی مشغول شویم .
شما دو راه برای لینک سازی درونی در درون وب سایت مدنظر دارامی باشند . ازجمله از طریق منوها یا قراردادن لینکهایی که در تمامی صفحات تکرار می شوند .

و روش دوم : لینک سازی از طریق گذاشتنلینک در محتویات سایتتان است.

روش اول که مشخصه . اما میریم سراغ روش دوم .

در این روش شما باید شناخت خوبی نسبت به مطالبتون و صفحات سایتتون داشته باشید .مثلا وقتی دارید یک مقاله در مورد دکوراسیون آشپزخونه می نویسید مطمئنا درون این مقاله به کابینت اشاره میشه .پس اگر مقاله ای در مورد مدل های کابینت دارید باید کلمه کابینت یا عبارت مورد نظر را به اون لینک بدید .

بهترین نوع لینک معمولا لینک های درون متن هستند .

خب حالا فرض می کنیم شما تعداد خیلی زیادی مقاله دارید . خب اینکه همه ی این مقاله ها و صفحات توی ذهنتون باشه تا موقع نوشتن مطالب جدید به عناوین مرتبطشون لینک بدید کار خیلی سختیه .

پس باید چه کار کنیم . شما می تونید با استفاده از نقشه سایت یا صفحه ای که تمام لینک های سایتتون را با عنوان نمایش میده داشته باشید . موقعی که مطلبتون را نوشتید . صفحه نقشه سایت را باز کنید و کلمات مهم توی مقاله تون را با استفاده از کلیدهای ctrl , f5 از توی نقشه سایت جستجو کنید و لینک مرتبط را پیدا کنید و توی سایت لینک کنید .

به همین راحتی لینک سازی داخلی نیاز به فکر کردن زیاد و گشتن توی مقالاتتون نداره . من خودم از این روش استفاده میکنم . من صفحه ای با نام لینک ها ساختم که تمام لینک های سایتم توش قرارداده و میتونم مقاله های مرتبط را برای سرچ کردن جستجو کنم.البته ابزارهای پیشرفته ای برای لینک سازی داخلی اومده ولی فکر کنم دستی کار کنید بهتره . چون محتوا اهمیت ویژه ای داره . امیدوارم به کارتون بیاد .

15 قلعه و قصر عجیب در جهان

پانزده خانه و قصر حیرت آور در دنیا


قلعه و کاخ.های کهن قصه ی استارت زندگی بشریت، جغرافیا، فرهنگها و روش زندگی شان را برای افراد می گوید. بنابراین جمع شوید تا درکنارهم نگاهی بکنیم به قلعه و قصرهای سراسر جهان.

 

الحمرا

ساختمان این قصر در زمان بازپس گیری حکومت از مسلمانان به طریق پادشاهان مسیحی آغاز شد. این درهنگامی بود که مسیحیان بی سواد در حال پیشرفت بودند، اسپانیا به بالاترین سطح فرهنگی که تا آن زمان داشت البته زیر نظر قوانین مسلمانان رسید. ساختار بلند احمرا، جزئیات نفس گیر، تجلیل از زندگی، آمیزه طبیعت در طراحی انسانی، همه بر این حقیقت صحه می.گذارد که بازگشت مسیحیان به اسپانیا، در طی سده.های بعد چه فاجعه.ای به بار آورد.

 

 قلعه Neuschwanstein


قلعه Neuschwanstein کاخ باوارایی قرم نوزدهم روی تپه ای صخره ای نزدیک «هوهنسچوانگوا» در جنوب غربی باواریا در آلمان بنا شده است. طراحی این قلعه در دکوراسیون و تزئینات بسیار عالی است؛ به خاطر سردرهای ارک دار منحنی، پنجره.های طاقدار و برج.هایی که پنجره.هایی قرمز رنگ دارند.

 

15 قلعه و کاخ حیرت آور در جهان!! (+عکس)

 

 

 

پلاسیو دا پنا


پلاسیو دا پنا یکی از باشکوه ترین کاخ.های اروپا است. این مکان بالای تپه ای و برفراز شهر سینتارای پرتغال ساخته شد.

 

15 قلعه و کاخ حیرت آور در جهان!! (+عکس)

 

 

قلعه پراگ


قلعه پراگ برترین جاذبه توریستی شهر پراگ است. اینجا بزرگترین قلعه قرن وسطی است که آمیزه ای از اروپا و پادشاهان باستانی چک در طول سالهاست.

 

 

15 قلعه و کاخ حیرت آور در جهان!! (+عکس)

 

 

قلعه پردجامسکی


قلعه رنسانسی پردجامسکی میان دهانه یک کوه در جنوب شرقی اسلوونی ساخته شد. این قلعه تقریبا در 11 کیلومتری پوستوژنا قرار گرفته است.

 

 

15 قلعه و کاخ حیرت آور در جهان!! (+عکس)

 

 

کاخ پوتالا


کاخ پوتالا در تپه قرمز لهاسا در تبت قرار گرفته است. دراصل قلعه به وسیله پادشاه سونگتسن گامپو در قرن 17 ساخته شد. کاخ پولاتو تا زمانیکه دالایی لامای چهاردهم به دهارامسالا در هند فرار کرد محل اقامت دالایی لاما بود.

 

13 نکته در رنگ کردن و دکوراسیون خانه


سیزده توصیه در رنگ آمیزی و طراحی خانه

اگر قصد داررید منزل با طراحی رنگیو جالب دارا باشید با این مقاله همراه شوید.

در این مقاله از رنگهای روشن و شیک برای چیدمان و پینک وسایل منزل استفاده شده است که به جرات می توان گفت چنین طرح و رنگی با سلیقه هر شخصی مطابق است .


رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


رنگ آمیزی چراغ مطالعه
در ابتدا کل آن را به رنگ سبز رنگ آمیزی می کنیم و سپس روی آن با قلم مو یک ساقه کشیده و آن را پر رنگ می کنیم .

رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


اضافه کردن برگها
با استفاده از شابلون در اطراف ساقه چند برگ زیبا را طرح می زنیم و سپس داخل آنها را با رنگ سبزی مخالف رنگ سبز زمینه رنگ می کنیم و به این ترتیب طرحی زیبا از روزهای بهاری روی آن درآورده ایم.

رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


تزئینی روی دیوار
یک ظرفی مانند یک بشقاب را در نظر می گیریم و در ابتدا کل آن را رنگ صورتی می زنیم و سپس با شابلون طرح هایی از مدل پروانه روی آن در می آوریم و داخل آنها را سفید می کنیم و آن را به دیوار آویزان می کنیم .

رنگ آمیزی اتاق خواب , تکنیک های رنگ آمیزی اتاق خواب


بالش ها
به غیر از بالش های اصلی یک بالش تک را در نظر می گیریم و روی آن یک طرح بسیار خاص و سفارشی در می آوریم .

 



مشکل آسیب پذیری خطرناک XSS در برنامه وردپرس

 مشکل آسیب پذیری خطرناک XSS در برنامه وردپرس

تعداد بسیار زیاد حدس می رود صدها سایت وردپرس در معرض ضربه ی حملات اسکریپت بین وب سایتی قرار گرفته اند.

این دسته حملات بخاطر بودن یک مشکل است که به طور پیش فرض در بخش نصب این سیستم کنترل محتوا وجود دارد.

مشکل امنیتی در وردپرس

دیوید دد(David Dede) محقق و کارشناس امنیتی روز پنج شنبه اخطار داد که این آسیب پذیری یک نقص اسکرییت بین سایتی است که در پلاگین و تم و قالب هایی که به طور پیش فرض در سایت های وردپرس جدید نصب می شوند وجود دارد.

این کارشناس اضافه کرد : محاسبه حدودی تعداد سایت های آسیب پذیر دشوار است اما میلیون ها سایتی که از پلاگین ها و تم های آسیب پذیر استفاده کنند در معرض خطر قرار دارند و بنا به گزارشات در حال حاضر از این آسیب پذیری در حملات سایبری سوء استفاده می شود.

علاوه بر این پلاگین JetPack، نیز نسبت به آسیب پذیری XSS مبتنی بر DOM آسیب پذیر می باشد. این پلاگین، که ابزار سفارشی سازی، تجزیه و تحلیل ترافیک و widget های جدید را پیشنهاد می دهد به طور فعال بر روی بیش از میلیون های وب سایت در حال استفاده است.

در صورت سوء استفاده موفقیت آمیز از این آسیب پذیری، نقص XSS می تواند برای اجرای کد جاوا اسکریپت در مرورگر و ارتباط ربایی وب سایت وردپرس مورد سوء استفاده قرار بگیرد. در صورتی حمله با موفقیت انجام می شود که صاحب سایت به عنوان ادمین وارد سایت شده باشد.
حال راه حل این مشکل چیست ؟

Dede اظهار داشت سوء استفاده از این آسیب پذیری بسیار ساده است. هم چنین اصلاح این آسیب پذیری ساده است و به راحتی می توان با حذف فایل genericons/example.html این مشکل را برطرف کرد. به صاحبان سایت های وردپرس توصیه می شود تا سریعا این کار را انجام دهند.
موارد اعلام شده دلیل بر امنیت پایین نیست . در تمام سیستم های وب ممکن است این اتفاق بیفتد پس بدون قضاوت کردن اگر دارای این سیستم مدیریت محتوا هستید این مشکل را برطرف کنید